[BC3] Geforce aankoop.

Pagina: 1
Acties:

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
Ik weet het, de zoveelste alweer, maar ik kon geen geschikt antwoord vinden. Mijn probleem:

Ik heb nu een Geforce 2 MX(Hercules) en die kan ik voor 250 piek kwijt aan een vriend. Dat vind ik prima en ik heb al toegezegt de kaart aan hem te verkopen. Das heel fijn, maar ik moet dus een nieuwe kaart en binnen 2 weken, anders doet mijn pc het natuurlijk niet. Ik kan vrij goed koop aan een Asus V7700 Ultra komen (600 piek >:)), maar ik wil graag een kaart waar ik lang mee kan doen (ongeveer een jaar of langer). Hou ik dat vol met die Ultra of moet ik na 6 maanden al aan een Geforce 3 gaan denken? Ik vind die Geforce 3 vrij duur (Elsa ongeveer 1200 piek), maar ik heb geen zin om nu 600 piek uit te gaan geven om na 6 maanden nog eens 1000 uit te moeten gaan geven.

Die 600 piek kan er makkelijk vanaf, maar die 1200 piek ook net nog, maar is dat het geld wel waard?

Flickr

Verwijderd

Je Hercules kaart kost nieuw iets meer dan 250 piek. Waarschijnlijk de prijs voor een OEM versie. Maar toch...

Verwijderd

Voor de Ultra gaan, die extra 600 piek is de GeForce3 (nog) niet waard...

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
dat had ik idd ook al besloten en dat leek ook wel de beste keus :)

Flickr

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 23:07
Ik zou de ultra nemen want die heeft zig al bewezen als een goeie kaart.

Dat moeten we nog van de gforce3 nog zien
maar die zou volgens mij niet veel verbetering hebben.

Verwijderd

Ik zie het verschil niet. OF je koopt nu voor 600 piek die Ultra en over een half jaar voor 600 piek een Geforce3, OF je koopt nu meteen een Geforce3 voor 1200...wat is het verschil :)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 09:48 schreef Lestat het volgende:
Ik zie het verschil niet. OF je koopt nu voor 600 piek die Ultra en over een half jaar voor 600 piek een Geforce3, OF je koopt nu meteen een Geforce3 voor 1200...wat is het verschil :)
Over een half-jaar kun je nog makkelijk met de Ultra uit de voeten. Wanneer je wat nieuws moet is de GF4 er al wel...
Pagina: 1