Ik weet het, de zoveelste alweer, maar ik kon geen geschikt antwoord vinden. Mijn probleem:
Ik heb nu een Geforce 2 MX(Hercules) en die kan ik voor 250 piek kwijt aan een vriend. Dat vind ik prima en ik heb al toegezegt de kaart aan hem te verkopen. Das heel fijn, maar ik moet dus een nieuwe kaart en binnen 2 weken, anders doet mijn pc het natuurlijk niet. Ik kan vrij goed koop aan een Asus V7700 Ultra komen (600 piek
), maar ik wil graag een kaart waar ik lang mee kan doen (ongeveer een jaar of langer). Hou ik dat vol met die Ultra of moet ik na 6 maanden al aan een Geforce 3 gaan denken? Ik vind die Geforce 3 vrij duur (Elsa ongeveer 1200 piek), maar ik heb geen zin om nu 600 piek uit te gaan geven om na 6 maanden nog eens 1000 uit te moeten gaan geven.
Die 600 piek kan er makkelijk vanaf, maar die 1200 piek ook net nog, maar is dat het geld wel waard?
Ik heb nu een Geforce 2 MX(Hercules) en die kan ik voor 250 piek kwijt aan een vriend. Dat vind ik prima en ik heb al toegezegt de kaart aan hem te verkopen. Das heel fijn, maar ik moet dus een nieuwe kaart en binnen 2 weken, anders doet mijn pc het natuurlijk niet. Ik kan vrij goed koop aan een Asus V7700 Ultra komen (600 piek
Die 600 piek kan er makkelijk vanaf, maar die 1200 piek ook net nog, maar is dat het geld wel waard?