Binnenkort krijg (letterlijk
) ik een nieuwe pc en ik ben van plan om daar een 2de videokaart in te plaatsen. Als tweede kaart is mijn keuze gevallen op de Voodoo5 5500 (lekker goedkoop nu en drivers kun je daar wel altijd voor krijgen en heeft ook nog eens wat pit).
Maar de 17" monitor die ik wil gaan aansluiten op de V5 wordt ook gebruikt voor mijn tweede pc. Dus de 17" weer volledig kunnen gebruiken op de 2de pc als dit nodig is (gebeurt wel eens dat ik over 2 pc''s aan het ''multi tasking ben'').
Mij lijkt het de beste oplossing om een vga switch te kopen met kabels en die op de onderstaande manier te verbinden (niet letten op de kwaliteit, ff in elkaar geflanst met paint
).

* De lijn met het vraagteken erbij is een ''zou wel leuk/handig zijn'' functie maar is niet noodzakelijk.
Nu vraag ik mij af welke switch, kabels e.d. ik moet pakken hiervoor.
Maar de 17" monitor die ik wil gaan aansluiten op de V5 wordt ook gebruikt voor mijn tweede pc. Dus de 17" weer volledig kunnen gebruiken op de 2de pc als dit nodig is (gebeurt wel eens dat ik over 2 pc''s aan het ''multi tasking ben'').
Mij lijkt het de beste oplossing om een vga switch te kopen met kabels en die op de onderstaande manier te verbinden (niet letten op de kwaliteit, ff in elkaar geflanst met paint

* De lijn met het vraagteken erbij is een ''zou wel leuk/handig zijn'' functie maar is niet noodzakelijk.
Nu vraag ik mij af welke switch, kabels e.d. ik moet pakken hiervoor.
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL