[BC3] Geforce core opschuren, copper inside?

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
Hey daar ik las net een tweakguide, ben de url kwijtgeraakt |:( maar daar stond een aap die zijn vid core had opgeschuurd met korrel 1500 papier en hij vond daar koper op de core!

iemand ervaring?

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Vind je het erg gek dat je geen reply hebt????????? :)

Zou iedereen die zijn nieuwe dure moederbord doormidden heeft gebroken ff willen reageren ?

Zoals je zei zullen alleen apen dit soort dingen doen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
???????

op tweakers hier zie ik van alles voorbijkomen dus dit zal geen uitzondering zijn...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• BC3 Victim
met tegenzin heb ik schroefjes in de aanwezige gaatjes gedraaid en er een koeler opgezet. Ik krijg kippenvel bij de gedachte van schuurpapier!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
[b]Op dinsdag 08 mei 2001 22:01
when do we eat ??.. cool plaatje bij je naam..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
opschuren ja , heb ik gedaan om dat ding egaal te krijgen wat resulteert in betere koeling , koper inside zoals jij bedoelt is NEE , ga dus niet tever .lol

Pagina: 1