[BC3] Geforce 2 GTS stabiliteits problemen (m.a.w. Help)

Pagina: 1
Acties:

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Ik heb laatst mijn G400 (met veel pijn in het hart overigens) vervangen door een Asus V7700 deluxe. Aangezien er altijd beweert wordt dat je niet alleen drivers moet installeren maar eigenlijk Win9x volledig opnieuw moet installeren, heb ik dat voor de verandering maar eens braaf gedaan. Sindsdien niets dan ellende. Mijn systeem geeft geregeld blauwe schermen en het maakt niet uit of ik de drivers van Asus gebruik of die van nVidia (det 11.x en 12.x geprobeerd). Geen vervelende hardware volgens Win98 en van al mijn hardware de nieuwste drivers geinstalleerd. Mijn systeem ziet er als volgt uit:

Aopen HQ-08 300 Watt
MSI K7 Pro met Thunderbird Slot A 800 @ 900 MHz (gekraakt vanwege extra koeling en koeler met dubbele fan)
2x 128 MB PC 133 Hyundai
Asus V7700 deluxe
Promise Fasttrack 66
DEC DC21041 10Mb nic
Realteck 100Mb nic
Soundblaster Live 1024 Value
2x 20,4 GB WD harddisk in stripe setje
Aopen 9632 DVD
Iomega ZipCD (brander)
Iomega ide Zip 100 MB Drive
1,44" floppy (duh)
Extra kast koeler in het vooronder
Extra koeler aan de achterkant tussen de pci kaarten (aan zo''n slotplaat)

Iemand een suggestie, wordt er nu wel een beetje moedeloos van.

I think, therefor I am.....I think.

• Ricochet

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Even een kleine update.

Als ik mijn computer gewoon aan laat staan, er vervolgens langer dan een half uur niets mee doe en dan explorer opstart krijg ik blauwe schermen. Met spelletjes hangt ie ook al na so''n 15 tot 20 minuten. Warmte kan het niet zijn, mijn kast staat aan een kant volledig open om eventuele warmte af te voeren.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik denk dat je aardig wat spulletjes aan je voeding heb hange, misschien iets te veel

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Smarron

The bend

Dat lijkt me inderdaad het geval ja, misschien te weinig Watt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Ricochet

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Ben er al uit. Evengoed bedankt voor de hulp. Mijn DEC netwerkkaart kan niet opschieten met de drivers van mijn Asus. En daar had die Matrox nou net geen last van. netwerkkaart eruit en klaar. Maar omdat er voorheen geen problemen waren, denk je te snel dat het aan je nieuwe hardware ligt. Niet het geval dus, en nu geen problemen meer.

Over die hoeveelheid. Valt wel mee, het is meer de manier waarop ik het neergezet heb. Ga maar na wat je misschien zelf allemaal in je compu hebt hangen.....