Toon posts:

[BC3] Welke Videokaart voor 2D ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dudes,

Ik zoek een goede 2D videokaart voor bv wedesign. en soms gamen...

Het is voor een 19 monitor en de resolutie die ik draai is 1024*768@100hz(meestal) en 1280*1024@75hz. Hogere resoluties kan deze monitor niet aan..

Ik zat te denken aan een Matrox G450, maar verschilt de 2D kwaliteit op deze resoluties veel van bv een Geforce 2MX of Kyro2 ofzo:?

mzl

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een riva 128 is cool....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 19:31

DarkSide

theres no place like ::1

Matrox is king op 2D.
Strakke kleuren.
Kyro ken ik niet.
MX is echt slecht in vergelijking met matrox.
Ik heb een g400. En game daar ook nog mee.
Ben geen fanatiekeling maar F1 Racing Champ. Draait goed op mijn systeempie. AMD t-bird 800 MHz 300 Mb.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 19:24 schreef UT het volgende:
Ik zat te denken aan een Matrox G450, maar verschilt de 2D kwaliteit op deze resoluties veel van bv een Geforce 2MX of Kyro2 ofzo:?
Je geeft zelf het antwoord al :) En ja, het scheelt veel ivm de GeForce2 MX. Ivm de Kyro II weet ik het niet. Gebruik anders ook de search ff, dit is al veel vaker langs gekomen..

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

matrox heeft de allerbeste 2d kwaliteit
ik heb zelf een mx en als ik dan op een computer werk met een matrox zie je duidelijk verschil

ik zou voor de matrox gaan
en die heeft geen problemen met die reso''s die jij noemde

• BC3 Victim
ga voor de matrox!!!
zelf heb ik geen ervaring, maar een maat van me raad die kaart zeker aan. Fantastische kleuren in 2D.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
zeker voor de matrox gaan, is zeker beter dan een gf2, die wordt een beetje "vaag" op hogere resoluties, op lagere resoluties valt hij wel goed mee, maar ik denk als webdesigner dat je beter bent met een perfect 2D beeld

Verwijderd

Of ga voor een Radeon. Super 2D en brute 3D :)

Verwijderd

Topicstarter
Of ga voor een Radeon. Super 2D en brute 3D
Dude,

Past niet in m n budget helaas....Is een matrox G200 (lekker cheapo) nog wat of kun je vandaag de dag niet meer daarmee aan komen zetten? *D

Verwijderd

als het 2D moet zijn dan is Matrox de koning. Wil je ook 3D wat zijn dan is een Radeon zeer aan te raden.

• BC3 Victim
Ik heb nog een G200 liggen en uhhhhhhhh. ;)

Pagina: 1