De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zelfs een creativ tnt2 16mb presteert beter
dit weet ik uit eigen ervaring ik heb hier eentje liggen van aopen en toen ik wou over clocken toen deedie neit echt VEEL meer
.... bye bye tnt2 m64
ik heb hem al een tijdje gebruikt maar heb het maar snel vervangen door een gf2 gts 32mb
beetje duur die van asus naar er zijn merken zat zoals elsa die kost nu maar 419- bij gistron
dit helpt je waarschijnlijk niet veel maar ik moest dit ff kwijt
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Verwijderd
Dus zo slecht vind ik het kaartje niet presteren en hij is ook simpel over te klokken..........
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
koeling d.m.v. twee 60mm fans