theoretische snelheid is volgens mij 166mhz ddr dus 333mhz effectief
1000/ aantal ns = rated speed...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
dus op GTS''en zit ook 6ns? Ik lees vaak dat die wel 400 halen. Dus ik zou met het 6ns geheugen dat op mijn gf1 DDR zit ook wel 400 moeten kunnen halen met wat mazzel????
(althans de laatste regel op het chippie eindigt op ...60 dus ik neem aan dat het wel 6ns is)
(althans de laatste regel op het chippie eindigt op ...60 dus ik neem aan dat het wel 6ns is)
hihi 370 doet ie nu ook al foutloos met 3x een 3dmark 2001 looping. Zou ik een extreem goed model hebben????? 
Het is een behoorlijk nieuwe Asus gf1 DDR pure....
de core doet 145, misschien dat die ook nog wat hoger zou kunnen.
3dmark score is 2440 met m''n duron op 800.
Mijn Asus V6800 Pure haalt ook 360-365. Nu heb ik heatsinks op de RAM-modules geplakt maar ik moet nog wat gaan tweaken. Zou het veel extra MHz''en opleveren?Op woensdag 09 mei 2001 13:32 schreef [TLT]Lynx het volgende:
hihi 370 doet ie nu ook al foutloos met 3x een 3dmark 2001 looping. Zou ik een extreem goed model hebben?????
Het zijn trouwens heatsinks uit een voeding, niet van die gekochte modellen (veel te duur!).
Die van mij haalt nu standaard al 370. je weet maar nooit
Verwijderd
die van mij haalt 390 mhz.... maar na 20 minuten krijg ik artefacten op het scherm, en kan je zowat je vingers branden aan de memmorychips. Ik zit er dus ook over te denken om er heatsinks op te zetten.
Ehh even voor de duidelijkheid, jullie zijn nu een GF1 DDR met een GF2 GTS aan het vergelijken.
en 6ns = 166 = 333MHz.
Die GF1 van je haalt dus normaal gesproken 333. Klopt want dat doet ie prima.
Ik had nog zo''n Hercules vanaf de eerste dag dat de geforces er waren van zo''n 700,-
Die heeft altijd op z''n 350MHz gelopen. Je moet blij zijn met die 365 die je haalt!, Mijn GTS haalt dat ook maar net.
Maar 400MHz NO WAY kerel
Veel GTS''en halen dat wel, maar mijne helaas niet, en die GF1 van je al helemaal niet
en 6ns = 166 = 333MHz.
Die GF1 van je haalt dus normaal gesproken 333. Klopt want dat doet ie prima.
Ik had nog zo''n Hercules vanaf de eerste dag dat de geforces er waren van zo''n 700,-
Die heeft altijd op z''n 350MHz gelopen. Je moet blij zijn met die 365 die je haalt!, Mijn GTS haalt dat ook maar net.
Maar 400MHz NO WAY kerel
Veel GTS''en halen dat wel, maar mijne helaas niet, en die GF1 van je al helemaal niet
hihi je weet maar nooit toch, ik ben alleen bang dat ik de kaart trash.
je kaart zal niet gauw stuk gaan, ik heb mijn quadro2 mxr weleens met een gts bios geflasht, vet maf beeld (in dos nog wel) kreeg, gelukkig gebruikte ik vgabios dus kon ik zo weer alles goed zetten
Pagina: 1