Toon posts:

[BC3] 2 Monitors na installeren ASUS 11.01a drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Normaal draaide ik met de 6.18 Asus drivers die gewoon op de Asus site staan. Maar ik ging effe op hun FTP site zoeken en vond daar de Asus 11.01 en 11.01a drivers. Dus ik installeer de Asus 11.01 en dan krijg ik onder Apparaatbeheer 2 monitors te zien mijn TVM AS6S Monitor en een Standaard monitor. Dus ik heb wat zitten deleten enzo maar de monitors blijven terugkomen. Zelfs na veilige modus. Dus ik de 11.01a instaleren ook het zelfde probleem. Dus effe de 6.31 erop gezet en het probleem was weg. Dit geldt ook voor de 6.18. Weet iemand iets hier tegen.
Want als ik spellen speel valt me nu op dat ie me monitor aan, uit schakelt net als of ie van monitor veranderd.
En onder eigenschappen van beeldscherm zie ik ook de optie om beide monitors in te stellen. Dus me PC denkt echt dat er 2 monitors aan wezig zijn.
En ik heb een TV OUT Asus V7100. En volgens mij zitten de opties voor tv out niet echt verwerkt in de 11.01a en 11.01. Want bij de 6.18 had ik meer keuze en was het makkelijker.
En bij de Asus 11.01 valt me ook op dat er Asus en Nvidia Logo''s door elkaar gemixt zijn en in de 6.18 was dat alleen puur Asus logo''s onder Geavanceerd.

Verwijderd

Ik heb ook een ASUS V7100 en na de driver installatie (v11.01 c) heb ik ook 2 monitors. Plug & Play en een Standaard monitor. De drivers van nVidia zelf hebben dit probleem ook.

Wat ik vervelend vind is dat bij sommige spellen 2 videokaarten worden gevonden.
Maar voor de rest werkt alles perfect. Ik heb nu Win98 SE geinstalleerd maar met WinXP had ik dit probleem niet.

Je kan beter drivers van nVidia zelf installeren. Die werken beter dan die v11.01

www.nvidia.com

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tuesday 08 May.

Denk niet dat de topicstarter nog met dit probleem zit :)

Dit topic is gesloten.