[BC3] Laptop LCD als "normaal" scherm?

Pagina: 1
Acties:

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
..............
Search en je vind dit antwoord:

KAN NIET.
is al een paar keer voor bij geweest.
is trouwens TFT

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:43

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Mijn vader heeft op koninginnedag een Dell TFT scherm gekocht zonder de laptop die eraan hoort te zitten :P
Nu vraagt hij zich af of het mogelijk is om zo''n ding als normaal scherm aan te sluiten en of daar schema''s van zijn. Mijn vader is zeer technisch, dus schroom je niet om naar schema''s te verwijzen, graag zelfs!

Alvast bedankt!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:43

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Ok, dan weet ik dat, hardstikke bedankt!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je een dualhead videokaart heb dan kan het wel kijk maar ff op deze site
http://home.new.rr.com/widefault/lcd.htm
deze gast heeft een lcd schermpie in een brooddoos gebouwd!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Op dinsdag 08 mei 2001 15:44 schreef SaURoN het volgende:
..............
Search en je vind dit antwoord:

KAN NIET.
is al een paar keer voor bij geweest.
is trouwens TFT
Wat is dat voor $"%"#$#"% opmerking, waarom zou het NIET kunnen ????? Kijk dat je niet weet hoe, oke. Maar dat wil niet zeggen, dat het niet kan. Sorry maar ik kan niet tegen opmerkingen: KAN NIET, zeg dan niks :r :r

Maar oke, om weer ff ontopic te komen: ik weet niet hoe het zou moeten :+ je moet maar het scherm openslopen, type nummer opzoeken => datasheet opvragen. Waarschijnlijk is het een sharp scherm ofzo.

Met die info kan je misschien een VGA-> LCD converter zoeken/ontwerpen. Makkelijk zal het niet zijn, maar waar een wil is, is een weg :)

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?