nou jongens, ik weet het nu echt niet meer, weet iemand waar ik de verschillen tussen deze monitoren kan lezen?
ik denk de heletijd zo: Iiyama VMP451 kan heel fijn afgesteld worden, contrast en moire enzo, dus heel appart scherp en mooi beeld, het beeld is ook zo "diamant" zwart, en het merk is ook zo populair, het merk straalt ook iets uit, maar verder heeft schijnbaar veel te veel problemen, de ene wel de andere niet, je moet maar geluk hebben voor een goeie VMP 451.
Philips 109P20 Brillance: niet veel over kunnen lezen, schijnbaar hele betrouwbare monitor, goed afgestelde beeldbuis, kan ook hoge refresh rates zoals IIyama, maar MINDER instelbaar als de Iiyama wat ik heel belangrijk vind zoals het traploos kunnen instellen van de kleur warmtes, lagere dotpitch clock, slechte service, is de ''wit'' waarde ook zo goed instelbaar zoals bij Iiyama?? en zijn de kleur warmtes ook zo goed instelbaar?
kortom: ik baal als een stekker dat Iiyama VMP451 zoveel problemen heeft, tenminste volgens eigenaren van de beruchte monitor hier op tweakers.net, asl er geen problemen waren hierover had ik allang deze VMP451 gekocht.........
help me!!!!! help me zoeken naar de waarheid en/of oplossing:)