De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wel opletten, de secondary kaart kan geen direct3d of opengl aan. Spellen draaien (tenzij je speciale tools draait, en welke weet ik niet) alleen op de Primary videokaart.
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Windows 98 driverTGUI 9440 chipset will not handle any DirectX hardware functions because it is not a 3D graphic chipset. Please try the game in software mode which may have a slower performance. A new graphic hardware is preferred for these kind of 3D games.
en er is nog wat info over jouw kaartje op:
http://www.anime.net/~gigagon/trident/trident.htm#9440
http://visualflex.net/gigagon/tgui9440_refresh.htm
En meest logisch lijkt mij de 2D kaart als primair, en de 3D kaart secundair. Eventueel ook de initialisatievolgorde aanpassen in de Bios.
Veel succes!
Bedoel je niet andersom (als 3D op de secundaire toch niet werkt..)En meest logisch lijkt mij de 2D kaart als primair, en de 3D kaart secundair.
Verder ben ik nog benieuwd wat er gebeurt als ik een standaard svga-driver gebruik voor de 2e kaart als dit de 9440 is, maar dat zal wel niet werken..
maareh in windows 2000 is het zo, dat als je en dual monitor wilt opzetten (in mijn geval met mijn quadro2 mxr en s3trio64nogwat) MOET je in het bios Primary videocard op PCI zetten! dus dan zie ik het boot screen op mijn schrale 14inchje. maar het mooie is dan dat windows 2000 je AGP kaart weer primary zet als ie opgestart is, dus zo dat je WEL nog 3d apps/games kan draaien op je GOEIE monitor in mijn geval de 17inch! dus de monitor van de agp kaart die in het bios op secundary dan staat.
dan zou je ze ook niet hoeven te wisselen denk, maar gewoon in windows in beeldeigenschappen selecteren welke het "hoofdscherm" heeft.