De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
En wat die 4-1 drivers betreft, ik installeer altijd alleen de .inf en de AGP driver.
Verwijderd
3394 voor 2001 is GEEN reden tot klagen.
ik heeft zelf 3100 met een radeon 64mbddr en een tb 1200
Verwijderd
Ik kan wel beginnen met opsommen maar er zijn zeer veel faktoren die invloed kunnen hebben op de uiteindelijk score.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb weinig verstand van pc''s, maar kan het daar dan aan liggen?
Verwijderd
Probeer eerst je ultra nog verder over te klokken.. zit je aan je max... dan is er natuurlijk altijd nog je TB-je... gooi daar de FSB wat van omhoog.. je moet toch makkelijk minstens 1,2Ghz kunnen halen...Op dinsdag 08 mei 2001 12:06 schreef Marbos het volgende:
Ik vind dit toch een redelijk snel systeem, en als ik dan bij die 3dmark topics met al die scores kijk dan zou het toch hoger moeten kunnen .... of kloppen die scores dan niet ?
"The K7M is based on AMD® AMD-751 chipset with ATX form factor for the latest support in AMD AthlonTM 500MHz ~ 1GHz+ (K7) processors"
Ga maar even de miniport ophalen bij www.amd.com
Enne... 1 Ghz classic met 1/3 speed cache en wat oudere chipset (superbypass wel geactiveerd ??)is natuurlijk niet zo snel als de nieuwste T''bird op de nieuwste chipsets.
Verwijderd
You got it, maar wanneer weet ik nog niet.Op dinsdag 08 mei 2001 12:38 schreef Psycho_Dad het volgende:
Eh braadkip wordt voor jou denk ik de tijd om een nieuwe processor te halen. Ik haal met mijn GF2 GTS 32mb 2600 3DMarks in 3DMark2001
Als ik iets tegen kom denk ik . . . (voor weinig)