De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je kiest tegenwoordig niet meer voor een bepaald merk met het oog op betere prestaties. Al die merken presteren toch binnen een marge van 5 fps van elkaar. Je kiest een merk/type met het oog op de mogelijkheden ervan, dus welk geheugen zit erop, heeft het tv-out etc. Die info kun je makkelijk achterhalen via de websites van de diverse fabrikanten lijkt me.
Verwijderd
Als je kiest voor een GF kaart, dan klopt het dat de verschillende merken wat betreft de 3D prestaties niet veel van elkaar verschillen.
Wat de 2D prestaties (oftewel kwaliteit) betreft is dit anders, daar blinken de GF kaarten ook niet zo in uit. Bij de GF2 schijnt ELSA het beste 2D beeld te geven, hoe dit bij de GF3 zit weet ik niet.
Wat de 2D prestaties (oftewel kwaliteit) betreft is dit anders, daar blinken de GF kaarten ook niet zo in uit. Bij de GF2 schijnt ELSA het beste 2D beeld te geven, hoe dit bij de GF3 zit weet ik niet.
Verwijderd
Ik zou een Elsa kiezen.
Drivers worden netjes, regelmatig vernieuwd (based on the latest Detonator).
Maarliefst 10 jaar garantie.
Supersnelle DDR.
En absoluut de snelste!
Ik zweer bij Elsa
Drivers worden netjes, regelmatig vernieuwd (based on the latest Detonator).
Maarliefst 10 jaar garantie.
Supersnelle DDR.
En absoluut de snelste!
Ik zweer bij Elsa
Verwijderd
Ik zweer bij Hercules
Nee ik zou voornamelijk naar de prijs kijken... er zijn nog nauwelijks vergelijkingsreviews ofzo.. dus is ook beetje moeilijk achterhalen welke beter is (op welk opzicht dan ook)... tenzij iemand ''zin'' en geld heeft om ze ''ff'' allemaal te halen en te testen
Verwijderd
Ik krijg morgen de LEadtek GF3 64 DDR TV out retail
Volgens mij zijn alle GF3''s even goed behalve dan in de afwerking zoals welke software/coolers/heatsinks/Uitgangen, enzo.
Volgens mij zijn alle GF3''s even goed behalve dan in de afwerking zoals welke software/coolers/heatsinks/Uitgangen, enzo.
Pagina: 1