Toon posts:

[BC3] divx -> vhs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees hier altijd heel wat over tv-out kaarten enzo maar ik vraag me toch af : is het uberhaupt iemand gelukt om in fatsoenlijke kwaliteit een divx op vhs te zetten? en zo ja welke tv-out kaart kan ik daarvoor het beste gebruiken?

groeten!

Verwijderd

Ik denk dat je een kaart moet hebben met een goede TV-out. Bijvoorbeeld matrox of elsa kaarten. Die hebben volgens tests in C''T goede TV-out kwaliteit.

Verwijderd

Met m''n Radeon gat het echt perfect. Elke oneffenheid die op een goede monitor zichtbaar is, vlakt uit op de TV, omdat de resolutie en het contrast veel lager is.

Ik heb al films op VHS gezet en dat ziet er echt strak uit.

Verwijderd

Ik heb het een keer geprobeert met m''n Voodoo 3 3000. Dat was echt niks... Beeld was te klein, en onscherp.

Om het op video te krijgen moest je ook nog in de weer met tulp stekkers voor het geluid.

Te veel geprutst voor mij in ieder geval...
Misschien zijn andere kaarten beter?

Verwijderd

Hey! Dat is toevallig! Heb ik gisteren nog gedaan. Mijn ASUS V7100 Combo Deluxe aangesloten op mijn video (via tulp stekker) tape erin en Saving Private Ryan opgenomen. Mijn pa wilde die hebben en ik had hem op CD. Erg makkellijk en het geluid klonk nog goed ook! En beeld had ik geen op of aanmerkingen over, zag er veel beter uit dan op zo''n computer scherm.

Ik heb ook nog ff een paar games zitten doen op die manier en dat is ook zeer gaaf. Een nadeel echter, je kunt de tekst van games enzo niet meer lezen en Surfen via de tv is ook helaas niet te lezen. :(