Toon posts:

[BC3] Fixed Frequentie Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het betrefd een Sony GDM1950 19" monitor. En ik maak gebruik van een matrox G200 Millenium AGP. Het beeld synct wel maar is negatief en ernstig verschoven. Het beeldformaat is 1152*864 op 69hz. Iemand ideeen om dit te fixen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Je moet je v en h sink ff inverten met een hexinvertertje, zoals een 74h02 of zoiets. Ik heb thuis ook gedaan, werkt veel beter dan videokaart laten inverten wat bij shaked dan het beeld

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Ik heb er zoeen draaien op mijn Matrox G450,

werkt als een trein, als je idd ff je horizontale en verticale sync op negatief zet. (bij monitor settings, "simple montor settings" oid vinkje UIT!)

Je kunt, Als de monitor dan nog niet wilt syncen, de kap er afhalen, (plastic en de metalen daaronder), en vind je een heleboel potmetertjes waar je nog het een en ander mee af kan stellen.

http://www.stefan-winter.de/gdm1950.htm

succes, als je vragen hebt kun je me mailen.

Verwijderd

Topicstarter
Kan pas van het weekend proberen, maar bedankt voor de info. Als het werkt post ik het hier wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Thx, het werkt prima. Maar dus alleen op mijn g200. Zijn er nog opties om het op een andere kaart werkend te krijgen?

Verwijderd

met powerstrip kun je dat, of als je een oude kaart heb met scitech display doctor. Ik zelf geeft toch de voorkeur voor dat ictje maar goed.
Pagina: 1