[BC3] Ge Force MX OC''en

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik mijn Ge Force MX200 overclocken alleen hoe doe ik dat? Ik heb dit nog nooit eerder gedaan? Ik wil hem niet extra gaan koelen. Kan mij iemand vertellen hoe :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nee.

Klik op die mooie knop ''search'' en je vindt wat je zoekt.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
www.tweakfiles.com -> video -> nvmax downloaden
gewoon in stapjes van 5 mhz overclocken, en 3dmark draaien. als je vreemde dingen ziet, meteen op escape drukken en de vorige instellingen houden
* Dirk J haalt met een blue orb 245mhz op z''n mx200

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 22:21 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Nee.

Klik op die mooie knop ''search'' en je vindt wat je zoekt.
lekker aardig :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
tot hoever is op een MX200 de core mhz en memory mhz veilig :?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 22:23 schreef YdoX het volgende:

[..]

lekker aardig :r
Nee, ik weet het.

• BC3 Victim
hmm?

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 22:50 schreef YdoX het volgende:
tot hoever is op een MX200 de core mhz en memory mzh veilig :?
Moet jij mij maar eerst maar eens vertellen waarom je nou die search niet gebruikt.. mogen mensen dan wel niet aardig reageren, maar waarom jij gewoon door blijft vragen naar dingen die supereasy met de search gevonden kunnen worden is voor mij nog een raadsel zeg :O

• BC3 Victim
sorry hoor >:)

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 22:52 schreef YdoX het volgende:
sorry hoor >:)
geen antwoord op mijn vraag... of ben je gewoon :z
Pagina: 1