Verwijderd
Ik zou hem morgen moeten hebben als alles goed gaat...Op maandag 07 mei 2001 22:00 schreef Karel2001 het volgende:
wie gaan allemaal deze kaart kopen ?? en waar ??
Ik heb em in Belgie gekocht, als je precies wil weten waar moet je me maar effe ICQ''en.
Verwijderd
Als jij em betaald............Op maandag 07 mei 2001 22:00 schreef Karel2001 het volgende:
wie gaan allemaal deze kaart kopen ?? en waar ??
Waarom de Elsa en niet bijvoorbeeld de Asus of de Hercules?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil ook graag die Elsa, want deze heeft toch wel een schappelijk prijsje vind ik 
Waar hebben ze die dingen op voorraad?
De prijs in de Pricewatch klopt btw niet
Waar hebben ze die dingen op voorraad?
De prijs in de Pricewatch klopt btw niet
Pak er meteen eentje met een video in/out want die aparte Video Module, daar is niet aan te komen. Probeer deze nu al meer dan 3 maanden ergens uit te halen. Maar als puntje bij paaltje komt kunnen ze allemaal niet leveren
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Ik heb hem ook besteld, is toch die met geforce 2 GTS chipset????????? iets van 480 gulden....
ik ga inderdaad toch voor de Hercules 3D Prophet III, leverbaar begin week 21....Op dinsdag 08 mei 2001 10:24 schreef Uncle_SaM het volgende:
Waarom de Elsa en niet bijvoorbeeld de Asus of de Hercules?
oh, effe sig aanpassen...>:)
Pagina: 1