[BC3] Cybercom 15 inch tft

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bij mediamarkt in BRD vertelde me de verkoper dat de tft en lcd schermen na ongeveer 12000 uren in kwaliteit achteruitgaan. Dit is best lang 2 uur per dag is 16 jaar. Telt de tijd in slaap/standby mee ? Wat rechtvaardigd de grote prijsverschillen, 898 DM tot boven 3000 DM voor "hetzelfde" scherm ?
De verkoper melde me ook nog dat ik Fl 100,= subsidie kreeg van Essent ivm energiezuinig apparaat. Wat zijn eigenlijk de nadelen van zo''n plat scherm ? Wil best zo''n scherm weinig plaats op buro, minder schittering in het scherm, geen straling.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
lagere resoluties

minder scherp beeld

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 07 mei 2001 19:23 schreef taz3d_nl het volgende:
minder scherp beeld
Dat is onzin, want een TFT kan echt haarscherp zijn. Bovendien heb ik die Cybercom ''s goed bekeken, en hij stond opgesteld tussen allerlei dure concurrenten. Ik heb ze allemaal optimaal ingesteld qua contrast enzo, en die Cybercom was echt een van de mooiste die er tussen stond :D Het zal geen topschermpje zijn, maar voor 1111 piek is het wel echt TOP. De afwerking is erg cheapo, maar opzich is het voor het geld een superdingetje :)

De kijkhoek-onafhankelijkheid is trouwens ook opvallend goed!

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein