[BC3] GeForce2 (MX) PCI?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Goh, weet er iemand toevallig of er ook zoiets als een GeForce2 MX PCI bestaat van een of ander merk?

(Waarom PCI en geen AGP? Ik zoek hem voor naast de Matrox G450, en helaas.. ik heb maar 1 AGP slot!)

(En ik ben bang dat ie niet bestaat, want ik heb nog niks gevonden.... :-(

Kan iemand hier uitsluitsel geven?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er bestaan zeker PCI uitvoeringen van de GF2 MX, bijvoorbeeld die van Creative (die moet je juist niet nemen, omdat daar erg traag geheugen op zit :) ), maar er zijn ook andere merken...

Bekijk ook deze lijst maar even :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 07 mei 2001 18:23 schreef Pollewob het volgende:
Er bestaan zeker PCI uitvoeringen van de GF2 MX, bijvoorbeeld die van Creative (die moet je juist niet nemen, omdat daar erg traag geheugen op zit :) ), maar er zijn ook andere merken...

Bekijk ook deze lijst maar even :)
Probleem is dat op dat lijstje alleen de Creative als PCI staat... Ik heb het gezien: die wordt het niet.

Reden dat ik dit vraag is dat ik 3D Max e.d. veel wil gebruiken, en dat de Matrox G450 nogal slecht uit de test kwam, en de GeForce2 nogal goed:
http://www.xbitlabs.com/video/3dmax/

Alleen... ik doe ook veel videobewerking en photoshop en internet-werkzaamheden, en wil daarom graag een goed multi-monitor support.
En dan heb ik toch echt die G450 nodig!!
(die is er trouwens wel in PCI, maar Matrox geeft zelf al aan dat dat met een non-Intel chipset niet goed werkt: en dan ben je dus mooi klaar met VIA! :r )

Ik zie bij Asus geen PCI versie van de GeForce op hun site. Klopt het dat ze die niet hebben? Vreemd, ergens in mijn achterhoofd staat me iets bij van wel... of haal ik het nou door elkaar met een ander merk?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen