[BC3] geforce 2mx

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb nu een geforce 2mx alleen ik vind dat unreal tournament nu niet meer lekker loopt wat kan ik er aan doen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

eerst zeggen wat voor systeem + drivers je hebt:
- hardware :?
- UT-versie :?
- drivers :? (det./directx:?)

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Op maandag 07 mei 2001 18:05 schreef jeroen.jansen het volgende:
Ik heb nu een geforce 2mx alleen ik vind dat unreal tournament nu niet meer lekker loopt wat kan ik er aan doen
Lijkt me wel handig als je meer info geeft

Verwijderd

info.....anders zeggen we niks;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
:X

• BC3 Victim
ik heb een athlon 1300mhz en direct x 8.0
en ut versie de laatste die er is, en de nvidia denators

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pollewob
  • Niet online
Toevallig ook aan de VIA 4-in-1 drivers gedacht :?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 07 mei 2001 18:05 schreef jeroen.jansen het volgende:
Niet meer? je had hiervoor zeker een voodoo kaart? Ja, UT is Glide geoptimaliseerd. Jammer.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• BC3 Victim
oh die via 4in 1 drivers ja die ken ik ja dat zit normaal tochbij een athlon, maar dat zijn shit drivers want op een andere athlon bij ons thuis liep die computer toen steeds vast en ik heb ze niet meer ook. zal je ze anders willen opsturen naar me dan zal ik nog eens proberen. mijn adres is jeroen.jansen@zeelandnet.nl

• Pollewob
  • Niet online
alsjeblieft

* Pollewob vraagt zich af waarom mensen zelf nooit zoeken...
Pagina: 1