[BC3] Ge Force MX 200 sloom?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een AMD K6-2 400 mhz met een Ge Force MX 200, alleen als ik nu Diablo 2 speel heb ik een FPS van 10 a 20 en echt veel skips. Unreal tournament loopt nu ook niet meer vloeiend terwijl dit allemaal wel op mijn voodoo banshee ging, diablo had een FPS van 65 en 1 a 2 skips en UT liep vloeiend.

kan ik nog iets doen om een hogere FPS op D2 of UT te krijgen?

System:

AMD K6-2 400 mhz
64 MB ram 100mhz
ASUS P5A-B MOBO

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat voor drivers gebruik je?

They made me do it.

Verwijderd

ik neem aan dat je UT in D3D modus draait?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik gebruik Nvidia drivers die op de cd staan, die zijn wel nieuw geloof ik omdat er direct X8a op staat en heb ook Ali 1.73 AGP drivers geinstalled
en ja ik draai UT in D3D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

De Geforce2 MX200 is idd errug sloom. Heb hem 1 keer in mijn systeem gehad (TB1000,384mb,A7V133) een haalde 2500 punten in 3DMark2000 (Nee GEEN 2001 !) :r :r :r

Verwijderd

ps: nadat ik een normale MX er in heb gestopt haal ik meteen 4800 punten :) :) :)

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
die k6-2 een schop geven en koop een duron/TB :)

Verwijderd

UT moet je niet in D3D spelen op een GF2 (iig niet op de MX)... deze ging bij mij 45 FPS max. Dus gewoon in OpenGL draaien (ik trek nu 85 max). Het ziet er in OpenGL wel erg donker uit en de brightness slider werkt niet, dus je moet je gamma handmatig instellen (met bijv. de config van de Detonator drivers).

Voor die driver kan je het beste kijken op http://www.geforcefaq.com

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:16 schreef Networx het volgende:
UT moet je niet in D3D spelen op een GF2 (iig niet op de MX)... deze ging bij mij 45 FPS max. Dus gewoon in OpenGL draaien (ik trek nu 85 max). Het ziet er in OpenGL wel erg donker uit en de brightness slider werkt niet, dus je moet je gamma handmatig instellen (met bijv. de config van de Detonator drivers).

Voor die driver kan je het beste kijken op http://www.geforcefaq.com
BULL!
bij mij is open gl juist veel trager en ik heb ook een mx!

Verwijderd

Je moet niet meteen gaan roepen dat iets bull is! Je hebt het niet gezien op mijn PC dus hoe kan je nou zeggen dat het niet zo is?
Het gaat bij mij dus echt een stuk sneller in OpenGL dan in D3D!
Ik heb een Creative GF2MX 32MB DDR op een Abit KT7 en 224MB RAM. Onder D3D draait UT wel, zij het een stuk trager dan onder OpenGL. Natuurlijk werkt het niet ''out-of-the-box'' zo, maar ik heb de nieuwe renderdrivers voor UT erop gezet, waaronder een vernieuwde versie van opengldrv.dll waardoor het een stuk sneller gaat dan met D3D. O ja, ik draai UT 436 natuurlijk.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
ik heb ook een mx200, echt een baggerkaart, maar ik hoefde er maar 125,- voor te betalen :P hij haalt trouwens met 3dmark2000 3800 punten :( en UT gaat op 1024*768 met gem. 60 fps... :) (wel ge-oc''ed naar 230/185 natuurlijk)
Pagina: 1