[BC3] Smartdoctor 2 (1 ook) zegt core is 74 en memory ..

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hij zegt dat mijn core is 74 graden celsius (zeker weten geen fahrenheit) en mijn memory van mijn videokaart is 17 graden.

Is dit niet een beetje aan de hoge kant.

edit:

het is trouwens een geforce 1 sdr (asus v6600).
Detonator 6.50 directx 8.0 en niets bijzonders aan het draaien, alleen windows)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Behoorlijk hoog ja, die van mij is idle 38 graden en stressed (na een tijdje 3D Mark 2001) 47 graden.

En ik heb helemaal geen speciale koeling. Alleen een goedkope CPU-fan op een Intel-in-a-Box en een fan op de voeding, en die op de videokaart natuurlijk.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:11

Gallus

Cheesy

Ik doe nu verder niks bijzonders en volgens CPUCooL is hij 54 graden.

Asus V6800 pure

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Heb ook een V6600 en is 75 graden idle.

• BC3 Victim
Is dit wel normaal dan.

eerst zat ie onder de stof, toen was ie 82 graden toen heb ik de koeler schoongemaakt nu is ie 74 graden.

Kan het misschien zo hoog liggen omdat de meeteenheid onder het stof zit en daardoor warm word.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Zou ''t echt niet weten waarom die zo warm wordt maak me er niet druk om. Loopt al een jaar ofzo op 75graden dus. Loopt zo stabiel als maar kan.

• BC3 Victim
Ik draai even een 3dmark game demo en hij springt gelijk weer naar 82.

Wat kan ik hier aan doen.

Weten jullie misschien wat de temperatuur meter op het moederbord is.

• BC3 Victim
microstar msi heeft op hun site wel een programma moet je dat een draaien pc alert III www.msi.com.tw

• Klippy
  • Laatst online: 24-08 20:45

Klippy

Still Game

Zijn al veel topics over geweest, probeer de search maar eens uit ;)

Maar dat is niet zo vreemd hoor. Mijne doet 62 idle en 65 stressed. Maar ik heb al hogere temperaturen gezien.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ik heb sinds een 3en een half uur geleden ook smartdoktor2 en de mijne is maar 52 bij het opstarten en ram op 18

als ik hem voor een half uur aan laat staan en ik ga effe eten ofzow dan zet ikd e monitor aan en dan staat de gpu al op 70 en de ram op 8

beetje raar

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Pc123
  • Nu online
Ik heb ook een Geforce II GTS die blijft blijkbaar toch een stuk koeler dan een Geforce 256. Ik haal die 38 graden idle trouwens wel met dynamic cooling, anders is ie 45 graden idle.

Verwijderd

Ik heb geen Smartdoctor. De temp. interesseert me helemaal niets.
Met alle games en marks is ie stabiel en daar gaat het om.
Als m''n GeForce continue te warm is gaat ie misschien een jaartje korter mee, dus 4 jaar ipv. 5 jaar. So what.....
Pagina: 1