De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En ik heb helemaal geen speciale koeling. Alleen een goedkope CPU-fan op een Intel-in-a-Box en een fan op de voeding, en die op de videokaart natuurlijk.
Asus V6800 pure
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
eerst zat ie onder de stof, toen was ie 82 graden toen heb ik de koeler schoongemaakt nu is ie 74 graden.
Kan het misschien zo hoog liggen omdat de meeteenheid onder het stof zit en daardoor warm word.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat kan ik hier aan doen.
Weten jullie misschien wat de temperatuur meter op het moederbord is.
Maar dat is niet zo vreemd hoor. Mijne doet 62 idle en 65 stressed. Maar ik heb al hogere temperaturen gezien.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
als ik hem voor een half uur aan laat staan en ik ga effe eten ofzow dan zet ikd e monitor aan en dan staat de gpu al op 70 en de ram op 8
beetje raar
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Met alle games en marks is ie stabiel en daar gaat het om.
Als m''n GeForce continue te warm is gaat ie misschien een jaartje korter mee, dus 4 jaar ipv. 5 jaar. So what.....