Beste tweakers.
Ik heb hier de bovengenoemde TV-kaart(ja ik weet het niet de beste) in me KT7 gestoken. Alles is geinstalleerd en je kunt gewoon TV kijken en rdaio luisteren. Alleen met de afstandsbedienig heb ik zo nu en dan wel eens een probleem. De ene keer (na het opstarten) zegt het systeem van Remote control failure(iets in die ringting) en de andere keer doet ie het prima:?
. In het eerste geval kan ik dus geen gebruik maken van de AB. Ik moet dan eerst weer de computer opstarten met de hoop dat hij wel goed doet.
Het is echt heel wisselvallig. In mijn Slot A combo had ik er ook al last van.
Ik heb al van alles geprobeerd. andere drivers(vga kaart) tot en met moederborddrivers.
Meer mensen met dit probleem/die dit probleem gehad hebben?
Wat doe ik eraan?
EDIT: eigenlijk is het een irq probleem maar daar heb ik ook al alles mee geprobeerd.
En ik heb WinME. Ik had er met win98 SE ook al last van.
Ik heb hier de bovengenoemde TV-kaart(ja ik weet het niet de beste) in me KT7 gestoken. Alles is geinstalleerd en je kunt gewoon TV kijken en rdaio luisteren. Alleen met de afstandsbedienig heb ik zo nu en dan wel eens een probleem. De ene keer (na het opstarten) zegt het systeem van Remote control failure(iets in die ringting) en de andere keer doet ie het prima:?
Het is echt heel wisselvallig. In mijn Slot A combo had ik er ook al last van.
Ik heb al van alles geprobeerd. andere drivers(vga kaart) tot en met moederborddrivers.
Meer mensen met dit probleem/die dit probleem gehad hebben?
Wat doe ik eraan?
EDIT: eigenlijk is het een irq probleem maar daar heb ik ook al alles mee geprobeerd.
En ik heb WinME. Ik had er met win98 SE ook al last van.