[BC3] ¿Hauppauge Win/TV¿

Pagina: 1
Acties:

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Beste tweakers.

Ik heb hier de bovengenoemde TV-kaart(ja ik weet het niet de beste) in me KT7 gestoken. Alles is geinstalleerd en je kunt gewoon TV kijken en rdaio luisteren. Alleen met de afstandsbedienig heb ik zo nu en dan wel eens een probleem. De ene keer (na het opstarten) zegt het systeem van Remote control failure(iets in die ringting) en de andere keer doet ie het prima:?:?. In het eerste geval kan ik dus geen gebruik maken van de AB. Ik moet dan eerst weer de computer opstarten met de hoop dat hij wel goed doet.

Het is echt heel wisselvallig. In mijn Slot A combo had ik er ook al last van.

Ik heb al van alles geprobeerd. andere drivers(vga kaart) tot en met moederborddrivers.

Meer mensen met dit probleem/die dit probleem gehad hebben?

Wat doe ik eraan?

EDIT: eigenlijk is het een irq probleem maar daar heb ik ook al alles mee geprobeerd.
En ik heb WinME. Ik had er met win98 SE ook al last van.

specs

• Tripp
niemand??¿

specs

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Helaas kan ik je niet helpen, kan je alleen melden dat ik ook een KT7 heb en ook een WinTV Radio (waarschijnlijk heb je die ook aangezien je radio hebt) maar dit werkt vlekke loos, had wel probs mbt. irq maar heb nu mijn tvkaart in een ander slot zitten(4e van onder) en alles werkt perfect.

edit:

Owja ik heb btw. Win98 en nieuwste drivers.

• Tripp
okeej nu doet de AB het wel vaak:?

heb jij ook last van dat links een soort balk is die betere kwaliteit heeft(gewoon stukje beeld dat er beter uitziet heel raar, alleen bij sommige zenders)

specs

• Tripp
stekkertje zit er goed in

specs

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Me AB heeft altijd goed gewerkt, maar hij crashde toen in het andere slot zat :)

Zit je AB stekker wel goed? Mijne ging er eerstr rottig in omdat het gaatje v/d stekker half werd geblokt door mijn kast.

Beeldkwaliteit is verder gewoon goed, nix raars ofzo.

• gpex
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 22:19

gpex

Pex voor intimi

Welke versie van de software voor de IR-controller heb je?
De nieuwste versie is altijd te vinden op www.hauppauge.com of www.hauppauge.co.uk .

Show me the money.The Pexman always checks twice...
-=System=-

• Tripp
heb ik ook al

maar zoals ik al zei
het werkt nu meestal wel(tja het begrip chaos komt hier aan te pas).

specs

Pagina: 1