De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Vanaf 88 Mhz trek je hem los, maar hoger is beter
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maak je nou een geintje? Je kan mij niet wijs maken dat 88MHz de ideale snelheid voor deze kaarten is.
Tbird/Duron 800 is voldoende om een Gkracht 2 op de limiet te krijgen in hoge resoluties. Een GF3 zou ik wat meer CPU power toedelen. Denk aan meer dan 1 Ghz.
Ik vraag dit eigenlijk, omdat ik mijn GeForce2 GTS wil gaan vervangen met de opvolger van de GeForce3 (of welke goede kaart dan ook, die dan beschikbaar is). Ik zit er alleen een beetje aan te denken of zo''n kaart wel volledig tot z''n recht komt in mijn systeem (zie sig.).
Zou zo''n kaart tot z''n recht komen in mijn systeem als ik bijv. mijn processor naar 1133MHz gooi?
Zou zo''n kaart tot z''n recht komen in mijn systeem als ik bijv. mijn processor naar 1133MHz gooi?