Probleem Hidden & Dangerous

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:21
Nog meer mensen het probleem van "Couldn't initialize graphics. Run setup again."? Schijnen erg veel mensen problemen mee te hebben. Ik heb het met een TNT en een TNT2. Hij heeft het een paar keer gedaan, maar vraag me niet waarom.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ja! :(

Hij heeft het 1 keer bij mij gedaan, maar toen was de onderkant van het scherm helemaal verneukt en mijn mannetje bleef ronddraaien. Ik opnieuw geinstalleerd, en toen gaf hij die error. Zal wel wat te maken hebben met het feit dat het spel niet legaal is.. :)

• rednek
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:58
Kan niet als je orjinele copie hebt moet het daar niet aan liggen . die sukkels hebben zeker weer niet rekening gehouden dat er mensen tnt 2 kaarten kopen

• Marcel
  • Laatst online: 22:05
Met m'n TNT flikker de onderste helft van het beeld een groot deel van de tijd :( Bij een vriend van me was dit opgelost door directx opnieuw te installeren. Ik werk met een verse Win98 SE, dus ik ga nog ff niet klooien met DirectX.

• Arzie
Heel vaag. Maar het heeft wel iets met DirectX te maken. Ik heb 6.1, wat hebben jullie? En ik heb een Vortex2 geluidskaart.

• Marcel
  • Laatst online: 22:05
Win 98 Second Edition werkt met DirectX 6.1
Geluidskaart is Soundblaster Live.

Verwijderd

ik zelf had er geen last van (banshee, w98se, sblive, directx7) maar een collega die dezelfde config had (maar ipv een banshee een v770) wel, na het draaien van de patch deed ie 't wel dus Patch proberen te draaien www.take2europe.com

• Arzie
Waar kun je DirectX 7 krijgen? Misschien helpt dat iets...
Pagina: 1