[BC3] Welke videokaart is goed?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien.
Ik wil een kaart met in ieder geval een TVout, en een stabiele snelle kaart.
Leuk zou het ook zijn als er een TVin, het liefste met tuner op zou zitten, en de prijs natuurlijk niet te hoog is. Ik zat zelf te denken aan een ati all in one ofzo, maar ik weet niet of de kwaliteit goed is...
Wie kan me adviseren?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:Z Faq / search :?:? :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja, je wil wel veel. Kijk eens naar de asus v7100 deluxe. Die heeft TVin TVout en nog wat extra''s. Maar als je een snelle wilt dna zou ik toch echt eens gaan kijken rochting Asusv7700 deluxe als die al bestaat of de Geforce 3:? Moet je wel zelf ff kijken Welke Geforce 3 wat ondersteunt. Er zijn er gelukkig nog niet zo veel.

Maar dan zit je al guaw boven de 800 piek met al die wensen geloof ik. De Asus v7100 deluxe kost iets van 500 nog iets dacht ik.

Dus dat zou dan een optie zijn.
De Geforce MX is helaas niet zo snel. Maar een beetje tweaker maakt daar wat van >:)!