Toon posts:

[BC3] G450 dual head & Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er al iemand ervaring met het gebruik van de dual head mogelijkheden onder Windows XP?

Is er standaard voorziening voor 2 desktop''s, en geen uitgerokken toestanden zoals de eerste drivers onder w2k?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet het niet zeker maar in win2k heb je wel die opties standaard. Dus ik denk in XP ook wel.
Zou vreemd zijn als ze in een latere versie van Windhoos moderne opties als dual head er uit laten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 mei 2001 13:24 schreef CyberJ het volgende:
Ik weet het niet zeker maar in win2k heb je wel die opties standaard. Dus ik denk in XP ook wel.
Je hebt dat inderdaad standaard in W2K, alleen heb je een uitgestrekte desktop. Niet echt handig, je moet eigenlijk 2 desktop''s hebben.
Met de laatste drivers van Matrox voor W2K heb je wel 2 desktops. Hierover zijn al verschillende treads geweest.

Mijn openstaande vraag is eigenlijk hoe de G450 met 2 monitors zich gedraagd onder Windows XP.

Iemand ervaring?