[BC3] Iiyama monitor geeft steeds een tikje!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Geen breuk in 1 van de twee kabels? Dat was bij de mijne namelijk wel het geval...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik heb 2de hands een Iiyama MT-9017T (Vision Master Pro 17) monitor gekocht. Nu geeft deze monitor een klein tikje als ik een beetje op m''n bureau stoot (waar de monitor op staat) en soms ook vanzelf. Is dit normaal? Stabiliseert hij soms op deze manier?

• Neman

Neman

Welke 2 kabels? En dat lijkt me sterk, er zit nl. een nieuwe bnc kabel aan en de euro kabel voor de voeding kan al helemaal niks mis mee zijn...

Verwijderd

Ik zit ook altijd te tikken :)

Verwijderd

Kan idd zijn dat je stroomkabel er niet goed in zit, als ''ie maar net contact maakt met de contactpunten krijg je van die kleine "tikjes". Check ''t ff :)

• Neman

Neman

Op maandag 07 mei 2001 17:21 schreef ScOOt het volgende:
Kan idd zijn dat je stroomkabel er niet goed in zit, als ''ie maar net contact maakt met de contactpunten krijg je van die kleine "tikjes". Check ''t ff :)
OK, heb die kabel zojuist muurvast gedrukt en het probleem lijkt verholpen (soms zijn de oplossingen zooooo makkelijk :)). Ik houd jullie op de hoogte.

• Neman

Neman

Helaas :(, probleem nog steeds niet verholpen. Heeft iemand nog een idee? De tik is te vergelijken met de tik die je hebt aan het einde van een degauss-sessie.

Verwijderd

Tsja, hoe is het nu afgelopen :?

• Neman

Neman

Tsja, hoe is het nu afgelopen :?
Ik heb ''m nog ff op een geaard stopcontact geprikt, maar dat helpt ook niet. Is er nog wat aan te doen?

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Een beetje off-topic:

Ik heb een irritante hoog-frequentie geluid uit mijn MF-8617 Iyama monitor. Als ik dan een paar keer tegenaan sla, is ie wel weg. Wat is er aan de hand??? :?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Neman

Neman

Ik heb een irritante hoog-frequentie geluid uit mijn MF-8617 Iyama monitor. Als ik dan een paar keer tegenaan sla, is ie wel weg. Wat is er aan de hand??? :?
Lijkt mij een trafo die niet helemaal goed meer is...

Verwijderd

Zon irritant hoog-frequentie geluid heb ik ook, alleen geeft ie geen beeld meer :-(

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Dus gaat ie nu kapot, of is er iets aan te doen?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Neman

Neman

Dus gaat ie nu kapot, of is er iets aan te doen?
Het is niet zeker dat ie kapot gaat, gewoon afwachten en door blijven gaan met klappen uitdelen :).
Pagina: 1