De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb 2de hands een Iiyama MT-9017T (Vision Master Pro 17) monitor gekocht. Nu geeft deze monitor een klein tikje als ik een beetje op m''n bureau stoot (waar de monitor op staat) en soms ook vanzelf. Is dit normaal? Stabiliseert hij soms op deze manier?
Verwijderd
Kan idd zijn dat je stroomkabel er niet goed in zit, als ''ie maar net contact maakt met de contactpunten krijg je van die kleine "tikjes". Check ''t ff
OK, heb die kabel zojuist muurvast gedrukt en het probleem lijkt verholpen (soms zijn de oplossingen zooooo makkelijkOp maandag 07 mei 2001 17:21 schreef ScOOt het volgende:
Kan idd zijn dat je stroomkabel er niet goed in zit, als ''ie maar net contact maakt met de contactpunten krijg je van die kleine "tikjes". Check ''t ff
Ik heb ''m nog ff op een geaard stopcontact geprikt, maar dat helpt ook niet. Is er nog wat aan te doen?Tsja, hoe is het nu afgelopen
Een beetje off-topic:
Ik heb een irritante hoog-frequentie geluid uit mijn MF-8617 Iyama monitor. Als ik dan een paar keer tegenaan sla, is ie wel weg. Wat is er aan de hand???
Ik heb een irritante hoog-frequentie geluid uit mijn MF-8617 Iyama monitor. Als ik dan een paar keer tegenaan sla, is ie wel weg. Wat is er aan de hand???
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Lijkt mij een trafo die niet helemaal goed meer is...Ik heb een irritante hoog-frequentie geluid uit mijn MF-8617 Iyama monitor. Als ik dan een paar keer tegenaan sla, is ie wel weg. Wat is er aan de hand???
Dus gaat ie nu kapot, of is er iets aan te doen?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Het is niet zeker dat ie kapot gaat, gewoon afwachten en door blijven gaan met klappen uitdelenDus gaat ie nu kapot, of is er iets aan te doen?
Pagina: 1