[BC3] Asus TVout doet het niet onder Win2K

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Asus V3800, met tv out enzo. In het begin onder Win98 deed dat ding het goed, ook de TVout. Ik draai nu al een tijdje, en aangezien ik de laatste paar dagen wat divx heb binnengekregen dacht ik, kom, laten we de TVout weer een gebruiken. ik kan die alleen nu niet inschakelen, alleen de VGAmode doet het. Ik heb nieuwe drivers gedownload, maar het lukt niet. Wat kan het probleem zijn?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

download tvcc2000

• BC3 Victim
Bij win2k moet je altijd ff rebooten voordat hij het doet...zorg dat je het kanaal (av1 of 2) actief hebt en aangesloten voordat je dit doet:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ja, tuurlijk is het aangesloten, maar ik kan niet eens kiezen om het via TV te doen, alleen VGA staat in het menuutje. Waar kan ik dat proggie btw downen?