[BC3] IIyama Vision Master Pro 452 Diamondtron

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet echt een ''groot'' probleem, maar ik zou graag een verklaring ervoor willen hebben.

Probleem is nl dat als ik mijn computer na een nachtje slapen opnieuw opstart, mijn beeld aan de rechterkant indeukt naar binnen.

Door mijn resolutie even extreem hoog te zetten en daarna terug te zetten naar mijn normale instelling van 1280*1024*16@85hz, is het probleem voorbij, alleen de volgende ochtend is het weer van voren af aan.

Waarom gebeurd dit bij deze monitor? (Of andere)?

Is deze manier waarop ik het probleem aanpak schadelijk voor mijn Monitor?

Is er een oplossing voor?(nee ik koop geen andere Monitor)

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand heeft deze monitor waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 22:30

FendtVario

The leader drives Vario!

Ik heb ook zo'n monitor, en heb ook ff in het boekje zitten lezen. Dat moet je ook maar eens doen. Daarin staat namelijk dat instellingen als hoogte, breedte etc worden opgeslagen per resolutie.

Heb ik meteen ook een vraag, ik heb twee lijnen in m'n beeld. Deze lopen horizontaal op ongeveer 30 en 70 procent van het scherm. Ze zijn echt super dun en vallen eingenlijk alleen op , op een lichte achtergrond. Over dit probleem heb ik iemand gesproken en die zei dit hoorde. Er hangt een raster aan ofzo. Ook heb ik Iiyama gebeld. Zei zeiden echter niet dat het hoorde en komen 'm van de week omruilen. Heb jij deze lijnen ook? Ze zijn echt superdun en licht grijs van kleur.

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je ook gekeken naar de datum van het topic? Denk niet dat de topicstarter nog op zoek is naar een oplossing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

misschien niet, misschien wel. En anders is er misschien wel iemand die een antwoord weet op mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19
volgens mij hoort dit wel?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Op maandag 13 mei 2002 09:03 schreef FendtVario het volgende:
misschien niet, misschien wel. En anders is er misschien wel iemand die een antwoord weet op mijn vraag.
Die lijntjes zijn van trinitron volgens mij, kun je niets aan doen, is een eigenschap van die techniek. Bij trinitron heb je mooie heldere kleuren, alleen moet het geheel om 1 of andere reden aan 2 lijntjes (1 lijntje voor 15" monitoren) worden opgehangen.

Btw : al gezien dat de topicstarter zijn thread in dezelfde minuut kickte als waarin hij 'm postte?

Aan de sig van de topicstarter te zien heeft zijn monitor het trouwens overleefd :o

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon normaal, maar ze mogen natuurlijk niet opvallen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[n00b]
wat betekend BC3 nou eigenlijk
[/n00b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 09:23 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[n00b]
wat betekend BC3 nou eigenlijk
[/n00b]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/349038

Je kan echt veel vinden in de search hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Ik ga ze straks wel bellen om het ophalen te annuleren, maar ik snap niet dat ze dit bij een helpdesk niet weten. Ik wist ook niet dat dit hoorde, ik had de monitor besteld via postorder en op internet ff snel naar een paar reviews gekeken. Wel slecht van IIyama dat ze dit niet zelf weten.

Nou ja, scheelt me weer een paar dagen zonder monitor en een hoop gezeur. De lijntjes zijn niet echt storend (ze vallen alleen echt goed op, op een witte achtergrond). Thanx to all of you....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 09:25 schreef Courage het volgende:

[..]

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/349038

Je kan echt veel vinden in de search hoor ;)
jah ga maar eens op bc3 searchen.. krijgen ik allemaal [bc3]blablabla topics.. maar nu weet ik het (half)
Pagina: 1