[BC3] Geforce2 MX met vermoeidheidsverschijnselen?

Pagina: 1
Acties:

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
Wordt hij niet gewoon te warm?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
....niemand bekend met dit probleem? :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb een hercules 3d prophet 2 mx met 32mb geheugen....als ik bepaalde spellen een tijdje speel waaronder need for speed 4 en sega rally 2 dan gaat alles in eerste instantie prima maar na een paar potjes begint-ie vreselijk te frameskippen (altijd bij het begin van een nieuw level). Meestal gaat het weer goed na het herstarten van de game, maar dit is wel errug irritant. Het lijkt erop dat het een probleempje met de z-buffer is (het lijkt wel of die vertraagt na een tijdje). Heb al verscheidene settings van de detonator drivers veranderd maar het maakte allemaal niks uit, het probleem blijft. Weet iemand wat ik hier aan kan doen of is er sprake van een of ander defect?

ps. mobo is aopen ax6b en processor p3 800

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hij is niet ge-overclocked.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 07:15 schreef Diablow het volgende:
Wordt hij niet gewoon te warm?
Het lijkt hier toch wel op. Plak op je MX heatsink eens een kewlertje en kijk of je probleem blijft.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 11:11 schreef Samor het volgende:
....niemand bekend met dit probleem? :'(
Check ff ergens een temp. meter vandaan en kijk hoe heettie wordt ;)

• BC3 Victim
had dit zelfde probleem :( met het spelen van grandprix3 toen ik 256 mb ram had was het over...

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Kan het niet gewoon zijn dat je geheugen vol is (door een of andere memory leak ofzo) waardoor hij trager wordt???

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem op mijn Abit KT7 met een Creative GF2MX 32MB DDR kaart tijdens het spelen van Summoner. Na een tijdje gaat ie ineens ontzettend traag en begint ie ook frames over te slaan... Ik weet alleen niet waar het aan ligt (ik heb hem niet oc''ed).

• BC3 Victim
als je van die frameskips krijgt kijk dan eens naar het lichtje van de hd, waarschynlijk draait deze overuren en maakt op dat moment geheugen vrij aka swappen het probleem is dat je na een tijd spelen het geheugen vol raakt dan gebeurd dit wel eens. ook is het belangrijk dat je de nieuwste drivers hebt van alles van je hd t/m mainboard...

Verwijderd

HD lampje knippert niet...
Mijn PC is btw een Duron 800 op een Abit KT7 met 224MB RAM (100MHz) en een RAID-0 setup (2x Maxtor 40GB 5400rpm). Ik heb een permanent swapfile van 128MB. Ik draai overigens WinME met detonators 758 en Via 4-in-1 4.30.

• BC3 Victim
je pc is compleet anders dan de mijne maar het probleem klinkt wel erg hetzelfde. Het aparte is dat ik bijvoorbeeld een replay in nfs4 gewoon uren kan laten lopen & loopen zonder problemen, maar dan start ik bijvoorbeeld daarna een nieuw potje en dan kan het zijn dat-ie ineens loopt te frameskippen. Dan herstart ik de game ff en gaat het weer prima....maar ik snap niet waarom dit gebeurd....sega rally 2 heeft een soortgelijk probleem. Ik moet nog even kijken of-ie bij veel andere games hetzelfde probleem heeft.

Pagina: 1