"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
I'm partial to your abracadabra
| _________________ |
| |abcdefghijklmnopq| |
| |abcdefghijklmnopq| |
| |abcdefghijklmnopq| |
| |abcdefg:)jklmnopq| |
| |abcdefghijklmnopq| |
| |abcdefghijklmnopq| |
| ------------------- |
-----------------------
..\_____Pro 410_____/
..-------------------
.....|____________|
mijn Iiyama Pro410
Gr:):)tZZ
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Sony Trinitron Multiscan100SX 15" schermpje

+ nog een Amaga 19" + een 15" Compraq.
| I've got permission to color outside the lines |
Die dus en deze: (helaas geen foto)
http://www.maft.com/Products/Monitors/CRT/CTX/pr711.asp
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
hier issie al:
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
''t wordt tijd om maar weer eens te gaan sparen voor een nieuwe
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Ik heb hier alleen de oude versie van, maar daar was geen plaatje van voorhanden

beetje slecht plaatje, is van webcam en dat is nogal een brak ding
Verwijderd

- [b]Sony 24" GDM-W900[/b] (Wide Screen Trinitron) 0,23 mm pitch 2304x1440@80Hz
Verwijderd
Kolere, hoeveel heeft dat gekost, en hoe kom JIJ daar aanOp zondag 06 mei 2001 23:49 schreef 5371 het volgende:
[afbeelding]<ul>24 " FD Trinitron (Breedbeeld)
0,23 mm pitch
2304x1440@80Hz
</ul>

EIZO F730, 19"
H: 30 - 115 kHz V: 50 - 160 Hz
1600x1200@92Hz
2048x1536@72Hz
22.8 kg
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
.... Ik weet het ook niet

de CTX VL710 17" monitor
Verwijderd

Een Iiyama VMP410 met Labtec speakertjes (subwoofer staat op de grond):P
Ow en verders heb ik nog een Philips 105S en een IBM 12,2 Laptopscherm, maar m''n camerabatterij is kind of leeg

Een Iiyama MT-9017T VM Pro 17
helaas nog geen digitale camera maar komt er binnenkort aan

met 2 PC''s

Server zit aan Sony 100 Hz Breedbeeld

M''n ouwe schermpje...HP Ergo Ultra VGA 15" ... werd een beetje te klein. Wel veel plezier van gehad
Concrete Loop Watercooling
Philips 107MB

Hij geeft niet zo''n goed geluid als m''n 15" Brilliance die ik hiervoor had (het oude model) maar het is een fijne monitor, niet te groot, niet te klein.
Van de PC Dumpdag (ergens in juli 2000) voor fl. 399,- nou en of.

Oh ja, het is een 17".
--
En mijn tv :P:9

29" oftewel 72cm en die front S-VHS doet et hem he. Doe ik ook maar meteen me stereo er bij