De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is er dan niemand die dit weet of hebben jullie geen zin om te antwoorden
?
?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is moeilijk antwoord geven als je niet je specs post he(mobo, merk type,.....)
[edit]typo[edit]
[edit]typo[edit]
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
kwil nie zeuren , maar deze zaken zijn eerder uitgebreid aan de orde geweest.
sba doet jouw vidkaart niet, fw misschien wel , maar doe je bord dat ook?
searh ff.
sba doet jouw vidkaart niet, fw misschien wel , maar doe je bord dat ook?
searh ff.
Verwijderd
g-force2 MX kaarten worden instabiel als beide (fastwrites en SBA) enabled worden!!
en trouwens, je kan SBA niet eens enable zetten hoe dan ook met je MX kaartje( ik denk door SDR geheugen)
conclusie: LAAT DIE DINGEN MAAR GEWOON MET RUST, ik had daarmee ge-experimenteerd----> bijna geen performance winst en daarbij zelfs instabieliteit!!!!
en trouwens, je kan SBA niet eens enable zetten hoe dan ook met je MX kaartje( ik denk door SDR geheugen)
conclusie: LAAT DIE DINGEN MAAR GEWOON MET RUST, ik had daarmee ge-experimenteerd----> bijna geen performance winst en daarbij zelfs instabieliteit!!!!
Klopt, ik heb hetzelfde ervaren met een V6800.
Heb op mijn GF2 GTS gewoon een nieuwe BIOS geflashed waar SBA enabled was.
Fastwrites kun je in het BIOS wel instellen als het goed is.
Fastwrites kun je in het BIOS wel instellen als het goed is.
Pagina: 1