Q3Test Banshee problemen???

Pagina: 1
Acties:

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-02 10:22

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Topicstarter
Als ik bij mij Q3Test 1.08 probeer te draaien met m'n Diamond Fusion AGP gaat ie echt flippen menuutje ensow doet het maar wil ik gaan spelen gaat alles over elkaar heen ensow. Hoe doet ik dat weghalen??? :)

Verwijderd

nieuwe drivers wel geinstalleerd?

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Yeppers.. ;) GLsetup gedownd ensow..

• harley
  • Laatst online: 07:32
ik heb een soortgelijk probleem maar met mijn v550 hij loopt vast maar ik kom er nog wel uit met ctrl-alt-del en dan afsluiten ???

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Nou hij loopt bij mij niet vast..maaruh volgens mij heb ik het al gevonden op de 3Dfx site staat dat je Q3Test alleen fullscreen kan draaien op een AMD.. (met de speciale q3 drivers). Maar ik krijg um niet in een window..vaaaaggg :(

Verwijderd

hmm, met de Nvidia detonator 2.08 en m'n Xentor32 draait alles gewoon soepel, geen gekke artefacten of flikkeringen.

Verwijderd

hmm, met de Nvidia detonator 2.08 en m'n Xentor32 draait alles gewoon soepel, geen gekke artefacten of flikkeringen.

Verwijderd

Wat is die detonator nou eigenlijk precies
ik heb hem ook al gedownload maar ik weet maar half waar ie voor dient ik wou hem nl bij mij v550 laten draaien
enne AMD heeft dus toch voordelen
nou nog mijn pc zover krijgen dat ie niet crasht op opengl en IE :'(
Pagina: 1