[BC3] Geforce 256 DDR

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe is je SDR overleden? >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:03

Radeon

Today is a good day to die

Jullie advies graag.
Ik heb een Geforce 256 SDR maar die is helaas overleden :'(. Nu kan ik aan een Geforce 256 DDR van creative komen voor 225 gulden. Ik weet het niet zo''n nieuwe kaart. Maar binnenkort kan ik weer een nieuwe pc van de zaak gaan samenstellen. Dus heb ik eigenlijk niet zo veel zin om een hoop geld uittegeven.
Maar vinden jullie dit een goed alternatief?

It's never easy.....

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Nou ik heb een omgebouwde geforce2mx naar quadro2 mxr, maar een geforce256ddr presteerd iets beter dan een gewone geforce2mx hoor! ik zou het doen, en dan na een maand of 7/8 pas een nieuwe kaart (betere/duurdere) kopen, dus eerst even deze voor dat geld (wat niet duur is nee) kopen! en over een maand of wat proberen een koper te vinden en er winst op te maken!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Mijn vorige kaartje was een GeForce 256 DDR Annihilator (creative dus). Beviel prima, en als je een tijdelijke kaart nodig hebt en je wilt goede prestaties blijven houden moet je het zeker doen. Hij is sneller dan een GeForce 2 MX en voor jou nu iets goedkoper.
Misschien hoef je dan niet eens een nieuwe te kopen als je je nieuwe pc samenstelt (hoewel >:))

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:03

Radeon

Today is a good day to die

Mee SDR is overleden door middel van overhitting!!! Ventilator had het begeven en ik had hem ietsie overclocked

It's never easy.....

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
heb jammer dat videokaarten daar nog niet tegen beveiligd zijn.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
de asus gts serie kan je daar wel tegen beveiligen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Jullie advies graag.
Ik heb een Geforce 256 SDR maar die is helaas overleden . Nu kan ik aan een Geforce 256 DDR van creative komen voor 225 gulden. Ik weet het niet zo''n nieuwe kaart. Maar binnenkort kan ik weer een nieuwe pc van de zaak gaan samenstellen. Dus heb ik eigenlijk niet zo veel zin om een hoop geld uittegeven.
ja

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 09:45
Je hebt waarschijnlijk 3 jaar garantie op je oude videokaart hoor! Dat zou ik eerst even navragen.

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 17:09 schreef hirogene het volgende:
Jullie advies graag.
Ik heb een Geforce 256 SDR maar die is helaas overleden :'(. Nu kan ik aan een Geforce 256 DDR van creative komen voor 225 gulden. Ik weet het niet zo''n nieuwe kaart. Maar binnenkort kan ik weer een nieuwe pc van de zaak gaan samenstellen. Dus heb ik eigenlijk niet zo veel zin om een hoop geld uittegeven.
edit
Pagina: 1