[BC3] ATI 64mb

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ok ik heb een systeem besteld (nog steeds niet bezorgd btw ;)), maar nu had ik daarbij een geforce 2 GTS asus bij. Nu kregen ze de oude versie daarvan die niet goed functioneerde, inplaats van een geforce hebben ze er nu een "iets" goedkopere ATI radeon 64mb ddr ingezet. Deze heb ik op proef mee dus ik mag gewoon een nieuwe kopen als ik dat wil en deze terugsturen.

Nu is mijn vraag: Moet ik voor een andere kaart kijken? of is deze goed?

p.s. ik heb een Iiyama 91" diamondtron monitor en de prijs mag niet veel verschillen van de geforce 2 GTS (600 piek)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Radeon is sneller op hogere resoluties,beter 2d beeld,en heeft een goed Tv-Out

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 11:27

The PyroPath

Go Tweak your ass off

ik zou zeggen hobbel eens langs in het Radeon Topic.
maar even voor deze post de verschillen die me het snelst te binnen schieten:

-ATi hogere beeldkwaliteit, in 2D beter te merken dan 3D en vooral in hogere resoluties
-ATi is een stukje trager dan de normale GTS
in praktijk na het tweaken van de Radeon(doen ze bij een review nooit) meestal ergens tussen de 5 a 10 frames op resoluties waar het nog niet echt uitmaakt(10 a 5 op de 60 frames is niet echt boeiend)
-de Retail loopt op 183 MHz en de OEM op 166, dus controleer dat even

HAAL een tweaker als je je systeem hebt en kijk of je alles werkende krijgt, lukt het niet helemaal ga dan ff in het radeontopic of op rage3d.com je vraagje stellen

en ben je niet tevreden en wil je persee die 5a10 frames zou ik zeggen ga voor de Gkracht
ik ben overgestapt op de Radeon en ik heb er nooit spijt van gehad, wel af en toe een probleempje maar niet iets wat niet op te lossen of te verminderen is.

Breek je nek voorzichtig

• StephaN900
  • Niet online
Ah bedankt, nou ik denk dat ik die kaart even zal tweaken dan (oem versie). En ik vind het wel prettig als het beeld wat mooier is ik krijg een athlon 1.33ghz 265mb en meer van die zooi, dus voorlopig "hoop" ik dat ik die extra frames niet mis ;)

Verwijderd

Ik wil ook een 91" scherm :9~;)

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 17:58 schreef HlpDsK het volgende:
Ik wil ook een 91" scherm :9~;)
hehehe zekers dat is goed om een wandje te vullen ;)

• StephaN900
  • Niet online
Ja is een leuk shcermpje alleen ik krijg nekklachten van dat omhoog kijken ;) (moest natuurlijk 19" zijn)
Pagina: 1