De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb dus een Cardex Geforce2 64mb. duh. Bij veel spellen die ik speel krijg ik steeds een blauw scherm met vxd en vmm errors! waar the fok zou dit aan kunnen liggen? en ja ik heb alle nieuwe drivers.
hij loopt op mem@170 core@180. Help me plz!
hij loopt op mem@170 core@180. Help me plz!
ik had hem ooit overgeclocked alleen dat lukte niet. 600@620
bah.
mijn geheugen staat zoals ie was op 133. alleen heb ik mischien iets fout in me bios gedaan? want er staat agpx4 in me bios en de kaart draait op 2x. Over de cas dat weet ik niet ik heb gewoon pc133 mem. dus dat zou ik ff moeten uitzoeken.
wel bedankt voor je snelle reply
heb 128mb pc133 dus
mijn geheugen staat zoals ie was op 133. alleen heb ik mischien iets fout in me bios gedaan? want er staat agpx4 in me bios en de kaart draait op 2x. Over de cas dat weet ik niet ik heb gewoon pc133 mem. dus dat zou ik ff moeten uitzoeken.
wel bedankt voor je snelle reply
heb 128mb pc133 dus
Als ie op Cas2 staat, moet je es proberen em op Cas3 terug te zetten... En je Mem clockspeed op 100Mhz...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Weetje, forget all the stuff hierboven ff en download ff dit proggie: DOCMEMORY
En extra voor et geval: DOCMEMORY GUIDE
Hiermee kan je je geheugen testen, daardoor kwam ik er ook achter dat me geheugen kapot was en al die BSOD en lockup''s veroorzaakte..
Succes ermee
En extra voor et geval: DOCMEMORY GUIDE
Hiermee kan je je geheugen testen, daardoor kwam ik er ook achter dat me geheugen kapot was en al die BSOD en lockup''s veroorzaakte..
www.simmtester.comDocMemory Download and Setup Guide
Step 1 Download software and User Guide in PDF format
Step 2 insert a blank diskette into your floppy drive and run the installation program from Hard-Drive. this step automatically format the diskette and creates a self-bootable DocMemory diagnostic disk.
Step 3 insert the installed DocMemory boot diskette into PC system that you wish to run the diagnostic. reboot PC system to begin system memory testing.
Step 4 where applicable, edit the pattern and other user defined parameters using the mouse. 2 test modes are available, Burnt-In and Quick Test mode covering an extensive test patterns to capture memory failures.
Step 5 need instructions ?
download DocMemory User Guide in PDF format to guide you into installing the software correctly
Succes ermee
Pagina: 1