Ik wil namelijk mijn Voodoo3 inruilen....en Geforce 3 is mij veel te duur.
Welke kaart raden jullie mij aan?
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dusse je hebt hem al gekocht. Nadat je hem binnen hebt beslis je dat hij te duur is. En dan wil je hem inruilen voor een mindere videokaart.Op zondag 06 mei 2001 11:44 schreef GODFLESH het volgende:
Ik wil namelijk mijn Voodoo3 inruilen....en Geforce 3 is mij veel te duur.
Waaruit maak jij op dat hij een GF3 gekocht heeft? Topictitel is inderdaad onduidelijk maar ik denk dat hij bedoeld welke videokaart het beste is die qua prestatie wat onder de GF3 zit.Op zondag 06 mei 2001 12:07 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Dusse je hebt hem al gekocht. Nadat je hem binnen hebt beslis je dat hij te duur is. En dan wil je hem inruilen voor een mindere videokaart.
Hmm ik zou van te voren beslissen dat het te duur is. Lijkt me wel zo lekker slim
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq