Toon posts:

[BC3] Powercolor GF2 64 MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist de powercolor gf2 GTS 64 mb besteld bij gistron. Is die kaart een beetje goed vergeleken met andere? En hoe lang duurt het bij gistron voordat ik me kaart binnen krijg? Ik heb het via de site bestelt dus niet gebelt. :)

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Eehmm...

Zoeken: Je zoekactie naar ''powercolor gf2 gts 64 mb'' leverde 85 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
PowerColor kaarten zijn al vaak aan de orde geweest hier...
Ik heb eern GF2 GTS 32 mb, en geen problemen. Kaart is gewoon reference design, maar de meegeleverde software is wel wat verouderd (met name de drivers). Drivers is zowiezo lastig bij dat ding, want PowerColer heeft volgens mij maar 1x drivers uitgebracht, en sindsdien nooit geupdate. Dus je moet gewoon reference drivers hebben. (bij 6.50 schijnt de TV-out ook te werken)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Error:

- Eerst bestellen en nu pas vragen of ie goed is...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Dat is inderdaad niet de goede volgorde, maar hierbij:

Gewoon reference drivers van nvidia pakken, en dan maar hopen dat de tv-out het doet

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 10:05 schreef masteralbert het volgende:
Ik heb zojuist de powercolor gf2 GTS 64 mb besteld bij gistron. Is die kaart een beetje goed vergeleken met andere? En hoe lang duurt het bij gistron voordat ik me kaart binnen krijg? Ik heb het via de site bestelt dus niet gebelt. :)
Zal voor de zekerheid maar ff bellen naar ze, want ik heb me NoName GeForce2 GTS PRO 64MB DRR + Tv-out daar ook besteld, moest 5 dagen later bellen om te horen te krijgen dat ze een computer storing hebben gehad en dat ze me bestelling kwijtgeraakt waren ofzo....

Wilde ze me alsnog een Powercolor gaan opsturen.....

Hoor em nu Maandag te krijgen (morgen dus), nou maar hopen dat ze de goeie sturen... |:(

Wacht nu inmiddels als sinds vorige week zondag... :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 10:16 schreef Garibaldi het volgende:
Eehmm...

Zoeken: Je zoekactie naar ''powercolor gf2 gts 64 mb'' leverde 85 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Ik had ''m al gewaarschuwd dat dit niet echt een zinnig topic was om te openen :) Ik snap ook niet dat ie eerst gaat bestellen en dan vragen :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zondag 06 mei 2001 10:58 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Zal voor de zekerheid maar ff bellen naar ze, want ik heb me NoName GeForce2 GTS PRO 64MB DRR + Tv-out daar ook besteld, moest 5 dagen later bellen om te horen te krijgen dat ze een computer storing hebben gehad en dat ze me bestelling kwijtgeraakt waren ofzo....

Wilde ze me alsnog een Powercolor gaan opsturen.....

Hoor em nu Maandag te krijgen (morgen dus), nou maar hopen dat ze de goeie sturen... |:(

Wacht nu inmiddels als sinds vorige week zondag... :(
Ik had hem vrijdagavond besteld, zaterdag overdag een bevestiging gekregen (had ik speciaal om gevraagd) en woensdag had ik hem... 3 Werkdagen duurde het dus maar, dus heet is niet zo dat Gistron slecht is ofzo :)
Pagina: 1