[BC3] Gforce2MX nu al kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 00:35
een paar dagen geleden heb ik mijn gforce2Mx wat zitten over te klokken
ik teste de settings met 3dmark 2001

alles ging goed tot 215mhz voor het geheugen (vanaf dan zag ik witte stipjes verschijnen (artifacts))
de core ging goed tot 205mhz (vanaf zag ik verticale strepen op mijn scherm)

ik heb toen de core op 200mhz en het geheugen op 210mhz gezet uit veiligheid en dan alles ff laten draaien om te zien of ie het goed deed (en dat deed die)

maar toen ik een paar dagen later counterstrike speelde zag ik dat de overgangen tussen de textures niet meer klopten (je zag overgangen waar je ze normaal niet moet zien en de belichting daar, klopt ook niet meer)

in no one lives forever valt het ook heel hard op en in tony hawk pro skater 2 dan weer niet

nu heb ik vandaag zitten proberen dat weg te krijgen, maar zelfs als ik de videokaart tot het uiterste onderklok blijven ze!

kan iemand mij aub ff hier mee helpen?

thx

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Word je gpu op je kaart toevallig bloedheet ? mischien helpt koelen ? Probeer ook eens andere drivers. Bij bepaalde drivers krijg ik ook rare pixels. Helpt dit niet dan gewoon terug naar de winkel gaan en zeggen dat deze kaart rare stipjes in het beeld weergeeft en natuurlijk weet jij nix van overclocken etc. Gewoon dom houden en een nieuwe eisen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nu heb ik vandaag zitten proberen dat weg te krijgen, maar zelfs als ik de videokaart tot het uiterste onderklok blijven ze!
Als je nou eerst es die core / mem clockspeed terugzet naar default...

En kijken wat er dan gebeurt..

En anders volg je jhead22 advies op >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
heb je soms ergens v-sync uit gezet?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Speel je cs op openGL ? i had met d3d namelijk ook dat de textures niet aansloten

• BC3 Victim
Hm kan dat misschien het moederbord zijn?
Mijn Gf2MX loopt stabiel op mem 220 en core 204

• Mastakilla
het lag dus aan het feit dat ik d3d gebruikte

met detonator 7.58 ging dit allemaal nog goed,
maar met 7.76 liep het mis (alhoewel ik 7.76 op andere vlakken dan weer veel beter vind)

maar nu is het probleem met nolf er nog steeds!
kan je hier ook opengl ergens kiezen of zal ik daarvoor toch ander detonators moeten installeren

ps: ben ik ff blij dat het de drivers waren, nu kan ik mijn tot het uiterste onderklokte gforce2mx terug overclocken...
:)

• BC3 Victim
Die 7.x seroe deto''s zijn niet zo stabiel naar mijn weten.

• Mastakilla
Op maandag 07 mei 2001 23:20 schreef NukeZz het volgende:
Die 7.x seroe deto''s zijn niet zo stabiel naar mijn weten.
6.x vind ik te oud en hoger lijkt me te nieuw om stabiel te zijn...

wat raad je dan aan?

Verwijderd

je hebt 3 reeksen
de 6.XX serie
de 7.XX serie
en
de 1X.XX serie las ik laats op het forum en aan alle 3 word nog steeds gewerkt geloof ik
dus dat de 6.xxveel ouder is dan de 7.xx is nie waar ( als ik het goed begrepen heb

• Mastakilla
Op dinsdag 08 mei 2001 00:35 schreef roadrunner het volgende:
je hebt 3 reeksen
de 6.XX serie
de 7.XX serie
en
de 1X.XX serie las ik laats op het forum en aan alle 3 word nog steeds gewerkt geloof ik
dus dat de 6.xxveel ouder is dan de 7.xx is nie waar ( als ik het goed begrepen heb
k

maar dewelke moet ik nu nemen?
Pagina: 1