[BC3] VGA uitgang naar TV-OUT?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is het mogelijk om van een gewone vga uitgang naar een tv-out uitgang te gaan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
en nog iets bestaat er een kabel om camcorder (digital8) op usb poort aan te sluite? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Nee om je camcorder aan te sluiten ben je zo DV kaart nog (de Plus is errug goed!) en om je tv aan te sluiten ben je naar mijn weten toch echt een videokaart nodig met tvuitgang!

• BC3 Victim
Niet perse. Er zijn videokaartjes die een voor tv geschikt signaal uit de vga connector kunnen geven. Goede refresh rate en resolutie enzo. Daar zijn verloopkabeltjes voor alleen er zijn niet veel kaartjes die dat via de vga connector kunnen. Maar ze zijn er wel ik heb er namelijk 1. En daar zat niet eens een verloopkabeltje bij inbegrepen.

• BC3 Victim
Nu ik er nog eens over nadenk er schijnen ook converters te zijn die het gewoon helemaal voor je omzetten maar die zijn moeilijk te vinden en ik vermoed dat dat ook niet zo goedkoop meer is.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
de trust televieuwer kan dat, maar die kost zo''n 200 gulden dacht ik

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:59

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Heb nog wel zo''n G400 dualhead kabeltje naar SVHS liggen, maar dat werkt dus echt alleen op die 2de poort van de G400 .. zo simpel werkt het dus niet :(

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zaterdag 05 mei 2001 23:31 schreef nigelator het volgende:
Heb nog wel zo''n G400 dualhead kabeltje naar SVHS liggen, maar dat werkt dus echt alleen op die 2de poort van de G400 .. zo simpel werkt het dus niet :(
Nee; klopt...
In de electronische manual van je G400 (op de CD dus) staan de pinouts met en zonder TV-dongle. Dat grapje werkt alleen op de G400 omdat de videokaart daarop gebouwd is en omschakelt als hij merkt dat de TV-dongle aangesloten is.

Verwijderd

Dit is ei''k het verkeerde forum.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ei''k heb je gelijk.:)
kicked/to.V&B
Pagina: 1