[BC3] GeForce/VGA Oc-ing .. HoW MuCh ?!?

Pagina: 1
Acties:

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Ik denk, laat ik eens wat klooien.. me Hercules Prophet GF2 GTS TV-Out 32Mb even op z''n donder geven ...

En dit zijn de resultaten:

- Standaard:
Core 200MHz
Mem 330Mhz

- OC met mooi beeld
Core 250Mhz
Mem 370 Mhz

- OC met (veel ;) ) dinkies
Core 270Mhz
Mem 410

Erm .. durf niet verder.. kan ie stuk gaan ofzo? Me Viper''s crashten op een gegeven moment gewoon, hiero krijg ik zoveel sjit dat ik me cursor niet eens kan zien :+

Post hiero jou ervaringen :)

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Whehe.. 3d krijg ik echt kewle fractals!!

Maar 2d geen centje pijn :)
Standaard me is 333Mhz trouwens, dat klopt toch?

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Whehe en die P3 is te koop (zie onderschrift).

Maare, tweakers united, we moeten dat Ati mega topic gedoe makkelijk overtreffen met GeForce praktijk!?

Alhoewel.. NVidia kaarten doen het meteen al.. daar heb je geen 12 topics voor nodig :)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

mjah, hier hebbe we wa aan...

I see dead pixels...

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Niet dan ? ... d8 dat hier tweakers zaten? Ben al die ingekleurde kassies zat namelijk.. daar gaat ie niet harder van, elke gek met een verfspuit kan dat...

Jou bijdrage reikt idd wel ver .. maar goed, geeft nix, ieder zijn mening, ook al is die "leeg" .. ;)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Nouw fijn dan, ik ben oowk zown tweaker die ceesmod totda je dood neer valt en un killer (kuch) systeem dus hier:
PowerColor PowerGene MX (GF2MX dus :) )
op 204/190 aangezien mem die biezondur hoog kan rotgeheuge van 6ns...

I see dead pixels...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:32

Exirion

Gadgetfetisjist

De GF2 draait inmiddels al bijna een ''eeuwigheid'' mee, en iedereen is er redelijk over uitgepraat. Er zijn al genoeg topics over GF2 overclocking geweest.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Hehe, jah nou mijnes wil vast erg hoog, maar fractals zijn ook nix ;)

Maar crasht die van jou dan, als je em hoger zet, of hebbie dan ook twaalf cursors?

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Nou jah, dan moet je er ook niet in gaan posten.. mijn GF2 draait niet al een eeuwigheid mee en ik oc nu pas ... maar goed, het lijkt wel dat er alleen een elite mag posten in dit forum, want anders krijg je billuhkoekies van de harde kern ;)

L8!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Nieuwe compie komt deze week, dus na mijn examens word elke mhz uit mijn GF2pro en mijn Tbird 1ghz geknepen })

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Damn :) das VET ;)

VoorPret is sowieso errug leuk :)

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
wat d8 je van een gainward mx, geen golden sample die max 230/166 loopt met gvd 5.5 ns mem, juist ja 5.5 NS dammit, en hij loopt max mem 166, hoger krijg ik shit op me scherm... hoe bedoel je poep kwaliteit?
(jah die core is leuk... maar dat mem...)

heb em nu voor safety op 225 lopen (5mhz merk ik toch nie)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Read my signature . . :)

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Jeees, das wel hoog zeg.. :)

Maar heb je er een Quadro van gemaakt?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Dan heb je overigens geen Ultra, want het geheugen van een ultra loopt standaard op 460. 400 Mhz is standaard bij mijn kaart, een pro dus.

Verwijderd

heb een asus v7700 en krijg hem op 250/397 maar hoe krijg ik hem op 260 core ?:'(

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 23:13 schreef Sick_Nick het volgende:
Dan heb je overigens geen Ultra, want het geheugen van een ultra loopt standaard op 460. 400 Mhz is standaard bij mijn kaart, een pro dus.
Dat is wel zo, maar deze kaart is schakelbaar.
Schakelaartje omzetten, Bios flashen en daar is tie weer: Elsa Gladiac Ultra (460mem dus).
Én als ik ''m op Quadro2Pro laat staan is tie makkelijk te oc''en naar 495mhz. :7

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 23:06 schreef nigelator het volgende:
Jeees, das wel hoog zeg.. :)

Maar heb je er een Quadro van gemaakt?
Ikke wel, zie : http://www.geocities.com/tnaw_xtennis/GF2U-Q2.htm

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb de core van de ASUS v7700 een tijdje op 260 gehad, http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-overclocking.html
maar heb niet de weerstanden gesoldeerd, want de foto komt niet met de lay-out van de v7700 deluxe 32 mb overeen. Maar bij 260 loopt mijn comp in spellen vast, misschien door de extra warmte die vrijkomt? Maar plaats zaterdag een chrome orb op mijn Geforce 2 gts chip misschien red hij het dan wel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
de core draait hier probleemloos op 260 in games en ook 3d mark geen probs , de core is gevlakt met wetsteen ,grote heatsink erop , uiterraard goeie blower , maar het beste is nog dat je je agp comp driving, of zoiets dergelijks in je bios niet op auto laat staan , maar dat je daar bijvoorbeeld de waarde EC van maakt , dit verschilt per comp , maar niet veel , dit is dus de sterkte van het agp signaal, waardoor hier de boel stabieler hoger kan.
o ja , koelpaste is van die kopermeuk die je voor je remme van je auto gebruikt lol

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
maar jij hebt hem naar een quardo omgetoverd en dat verklaard het waarom hij bij jouw wel stabiel loopt

• BC3 Victim
wat betreft die voltage mod van die gts ,klop idd geen reet van, ben nog bezig met de echte sheets van die chip, maar geen van de pins op de chip geeft het juiste voltage , het meest dichtbij meet ik 1.25 volt of 2.05 , maar ook al "shunt" ik die , krijg ik toch niet meer prut op de gpu , nog ff zoekplaatje dus

• BC3 Victim
tis geen quadro meer , omdat ik in quadro geen asus smartdokter kan draaien , en gezien die voltage mod , wil ik die er ff bijhebben , daarna gaat ie weer naar quadro, is nie moeilijk, btw quadro zorgt er niet voor dat de core hoger kan , gewoon in gts uitvoering draait ie hier een 260

• BC3 Victim
post eff als je de juiste oplossing hebt om de voltage van de core omhoog te gooien

• BC3 Victim
volgens asus smartdokter staat NVVIO nu op 2 volt , die kwam van een 1.47 af , dus de core zou nu meer prut krijgen , vreemde is wel dak de core toch niet meer kan uppen 270 is nog te veel in 3d mark , maar op gewone 260 haalt ie toch wat frames erbij , zeker wel waarneembaar met unreal tournament .of je de core dus kan uppen met misschien een juiste voltage mod is nog ff een raadsel. weet iemand of NVVIO dus ook de prut op de core zou moeten zijn?

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
That''s what i call tweak''n!

Erm.. sjah, durf nooit zo met me vga, al is het risico net zo groot offcourse.. :)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
http://www.tweakers.net/meuktracker/695 kijk hier is zullen jullie wel handig vinden.

| I've got permission to color outside the lines |

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
ik heb met vgabios weleens een Geforce GTS bios voor mij huidige bios vervange,

vond ie niet fijn! (kijk sig voor vidkaart)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:34

Wildfire

Joy to the world!

PowerColor GeForce2 GTS 32 Mb TV-out.

Core 200@250
Mem 333@400

Met standaardkoeling. Betere koeling (Blue Orb, Alpha heatsinkjes met Arctic Silver Thermal Adhesive) volgt later nog voor het betere overclockwerk... >:)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

hier, GeForce2 PRO 200/400--->278/490 >:) . lol is sneller dan een ultra, wel een paar groene blurries door het beeld :)

• BC3 Victim
hmmmzzz 278 op de core wil ik ook wel

Pagina: 1