[BC3] Geforce 2 MX probleem

Pagina: 1
Acties:

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Op zaterdag 05 mei 2001 19:18 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Dat is alleen voor moederborden met een ViA chipset ben jij niets mee.
toch geen pentium - hater ??? :)

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Verwijderd

ff je AGP op 2x of 1x instellen met behulp van Powerstrip 2.78. Problem solved :9

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 06 mei 2001 00:22 schreef INTELligence het volgende:
ff je AGP op 2x of 1x instellen met behulp van Powerstrip 2.78. Problem solved :9
Euhm, dit heb ik ook geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem!! |:(
Weet iemand nog iets anders??

Martin

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Levert het moederbord wel voldoende spanning voor je kaart? Als het goed is staat er een waarschuwing over dit euvel in de gebruiksaanwijzing van je kaart. Er zijn vast meer tweakers die met dit euvel bekend zijn!!

Bij nader inzicht is het bovenstaande niet van toepassing. Hij deed het toch als je de nieuwste chipset drivers niet installeerde?
Waarom dan deze chipset drivers?

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 22:49 schreef klausewitz het volgende:
<knip>

Bij nader inzicht is het bovenstaande niet van toepassing. Hij deed het toch als je de nieuwste chipset drivers niet installeerde?
Waarom dan deze chipset drivers?
Anders is het boeltje ook zoow traag en deze chipset drivers komen rechtstreeks van de fabrikant (dell) zou je toch verwachten dat ze goed zijn.

Martin

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik heb hetzelfde probleem gehad...
ook geforce 2 MX (asus v7100) was vette shit..

Geen fastwrite aanzetten vindt de gforce 2 MX totaal niet leuk :r

als je ff wacht dan zoek ik de instellingen eff op.. (had dit al eens gepost op ander forum)

• BC3 Victim
kijk eens aan hier is ie !!! >:)

probeer het maar eff

• BC3 Victim
is goed hoor

moet het waarschijnlijk ook zelf nog doen, moest helaas windows opnieuw installeren

|:(

maar ok veel speel plezier

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 08:50 schreef Paulio_Blonde het volgende:
kijk eens aan hier is ie !!! >:)

probeer het maar eff
Thanx!! Ik zal het vanavond effe proberen alleen heb ik geen 4in1 chipset maar een 815E chipset (intel) dus even dat andere tweakprogje proberen en die nieuwe nvidia drivers.

Martin

• BC3 Victim
Bedankt Paulio_Blonde, het is gelukt met die settings en in Nvmax zelf heb ik de optie "intel compatibility" aangevinkt dat was dus blijkbaar de truuk :)
Dus deze jongen is erg blij met zijn kaartje :P

Martin

• BC3 Victim
Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een geforce 2 mx kaart in mijn dell dimension 4100 gezet. Ik krijg hem alleen met geen mogelijkheid aan de praat. Zelfs met de nieuwste detonator drivers niet. Ik heb al bijna alle drivers geprobeerd, zelfs de drivers van dell zelf.|:(

De kaart wordt wel herkent door win98 (irq 11)en wordt ook goed geinstalleerd, ik kan ook hogere resolutie kiezen enzow maar zogauw ik iets met 3d wil gaan doen of directx opstart loopt het zaakje vast. En ja ik heb ook de nieuwste directx geinstalleerd :P

Weet een van jullie raad voor dit probleem?
Het ligt niet aan de kaart die heb ik in een ander systeem getest.
Voor de duidelijkheid hier nog even mijn systeem...

Mobo:Intel 82801
Processor:Pentium III 733, 256 MHZ

Alvast bedankt want ik weet het niet meer :?

Groetjes,

Martin

• BC3 Victim
Heb je nieuwste bios en chipset drivers al geinstalled?!?

Dat kan soms een heleboel verklaren en oplossen :)

Verwijderd

via 4in1 ?

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

Op zaterdag 05 mei 2001 19:02 schreef _DarkShark_ het volgende:
via 4in1 ?
Ja he drolletje :)

\o/

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 19:01 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Heb je nieuwste bios en chipset drivers al geinstalled?!?

Dat kan soms een heleboel verklaren en oplossen :)
Yep, dat is het nou juist, zonder die drivers doet ie het wel, heb natuurlijk format c: gedaan, win98 opnieuw geinstalleerd en toen die kaart, werkte perfect totdat ik die nieuwste chipset drivers geinstalleerd had |:(

Martin

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Op zaterdag 05 mei 2001 19:12 schreef laukie het volgende:

[..]

Yep, dat is het nou juist, zonder die drivers doet ie het wel, heb natuurlijk format c: gedaan, win98 opnieuw geinstalleerd en toen die kaart, werkte perfect totdat ik die nieuwste chipset drivers geinstalleerd had |:(

Martin
misschien toch maar un-installen die via 4in1 :)

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 19:14 schreef Bonkdoos het volgende:

[..]

misschien toch maar un-installen die via 4in1 :)
4in1 ??? :?
Wat is dat ?

Martin

Verwijderd

Dat is alleen voor moederborden met een ViA chipset ben jij niets mee.
Pagina: 1