Driver demo...

Pagina: 1
Acties:

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-02 13:28
Nou heb ik net de Driver demo gedownload. Werkt ie niet ! zegt dat ie geen 3d kaart kan vinden terwijl ik toch echt een onvervalste Diamond Viper 550 met de allernieuwste NVidia TNT drivers heb. Wie weet wat er mis kan zijn? Driver lijkt me op het oog zo 10x vetter als Midtown Madness

Verwijderd

Die bagger demo is alleen voor 3dfx kaarten, en daarbij zit er ook een 60 seconde limiet op. Deze demo is verder niet offcicieel, volgende week komt 'de echte' met direct3d support en geen tijdslimiet.

• wheeler
bedankt :) De screenshots zien er in iedergeval lekker uit :9

Verwijderd

Om er nog maar van te zwijgen dat je een rechte weg moet rijden en that's it .
De engine is in ieder geval veel beter dan die van Midtown Madness . :)

• wheeler
Ja, ik heb de demo ff op een andere pc gezien met 3dfx... inderdaad, de missie is heel makkelijk maar op www.3dfiles.com staat wel een time hack zodat je kan rond toeren

• rednek
  • Laatst online: 19-02 23:58
hoeveel mb word die demo ik hoop rond de 30mb en niet hoger want . dat is gewoon niet te doen voor ptt gebruikers

Verwijderd

of wacht tot ie bij een van de game pc-bladen op de covercd komen

Verwijderd

Verstandige keuze, Net.

Maar dan moet je wel 3 weken wachten op eerste uitgaven (septemberuitgaven)

Je kan nu rustig downloaden, gebruik Go!Zilla of zo om stukje voor stukje op te bouwen en niet in een ruk.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:32
of schaf kabel aan of ga een vriend met kabel vervelen
kabel is the best there is (voor een redelijke prijs dan )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Waar staat die timehack bij 3dfiles??/

Ik vind hem nergens

• rednek
  • Laatst online: 19-02 23:58
makelijker gezegt dan gedaan als er geen eene lul hier is die kabel aan bied anders had ik al lang kabel . met een ptt kosten van 4 tot de 600 piek heb ik die kut kabel vet hard nodig aaaaaaaaAAAAAAA K#t Casema

• wheeler
En wanneer komt de ECHTE demo dan uit ?

• Public_Enemy_#1
  • Laatst online: 19-02 11:34
Open het bestand mission661.dms in de directory waar de driver-demo is geinstaleerd en open het met Notepad. Je kunt de instellingen van de demo veranderen. bv. tijd verlengen tot 2 uur, politie weghalen of opvoeren :) nieuwe kar kan (keuze uit 12 auto's , nr's 1 tot 12). enz enz

Ik kan auto nr. 11 aanbevelen, dit is een keivette caddilac met een wegligging waar geen ferrari tegenop kan :)

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Good point Redneck...zelfde probleem hier....DIE K*T Casema moet eens een keer opschieten!!!!!!!!!!

Volgend jaar april komt wel schotelinternet...dat schijnt nog veel sneller te zijn.......En dat wordt landelijk (duh...'t is via een sateliet)...

Gadgeteer

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Kan iemand me trouwens verstellen waar ik die driver demo vandaan kan halen???? (nee, niet bij 3dfiles!).......

Gadgeteer

• wheeler
Rookstar: die kan je niet meer downloaden. Nadat bekend was geworden dat de demo illegaal naar buiten was gekomen is die meteen van alle grote sites zoals 3dfiles gehaald... Wie hem heeft, heeft iets unieks in handen :)
Verder gewoon wachten op de officiele demo.. hij moet nu toch wel bij uitkomen ?
Pagina: 1