De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
via 4in1 drivers?
Nieuwste drivers van andere hardware?
Verwijderd
hmmzz, ik krijg aankomende weekOp zaterdag 05 mei 2001 00:00 schreef ryzer het volgende:
Hallo,
Heb dit als pc:
athlon 1.33
512mb ram
geforce2 MX400
win2000
detonator version 12
loopt knoken traag, haal maar een 3dmark score van 650!!!
wat te doen?
Amd 1,33 met 256intern, hoop op een hogere score met dezelfde MX kaart erin:)
koop je een rete snelle pc, loopt tie nog kut...
zucht..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heb nu een rating van: 1077
alleen bij fillrate (single en multi texturing) loopt tie nog in de soep..
de rest loopt wel beter maar nog niet over de honderd frames
heb wel het volgende aan staan:
1024x768 32bit
non AA
frame buffer=double
texture format=compressed
z-buffer depth= 24bit
rendering pipeline= d2d hardware t&l
is dit ok? of is dit al een te hoge setting..
Met een GF2 MX moet je wel 2000 kunnen halen geloof ik, iig wel 1500.
De instellingen zijn de standaard instellingen waarmee iedereen (hopelijk) benchmarkt
Ik zit ook zelden boven de 100 fps hoor (in 3dkwark 2001), alleen in die buggy game in low detail en in de lobby game low detail.
Verder wel perongeuk 100 fps maar niet constant.
had net de 4in1 drivers versie 424 erop gezet, dat scoorde een 1077, nu die drivers die jij aangaf, 429 (en nog wat geinstalled van de ASUS moBo disc..)
fillrate nog steeds een beetje poep, maar neigt al naar wat beter...
aargh. nog steeds 1075... POEP.. dat MOET beter kunnen..
Kan ik nog meer tweaken door instellingen in de control panel (display shit) te veranderen?
Verwijderd
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
misschien een AGP probleem of zo
directx diagnostic al gedaan? (start->run->dxdiag.exe)
misschien in bios eens kijken naar de instellingen (fast write, agp 4x, graphic apperture size,...)
btw de instellingen van het ram (cas2 en dergelijke) hebben een invloed maar niet van die mate (100à200 punten) jouw score is echt te laag (ik haal met een niet oc mx al 2200)
Maaruh 1000 3dMarks is niet super nee, zelfs ik haal 1600 3dMarks(2001) op een G400Max
Laat maar.. .
Kijk ff hier naar de hotfixes:
[topic=165799]
| I've got permission to color outside the lines |