De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
3d mark is nogal overklok gevoelig,tis niet je vidkaart eerder je gewone geheugen, wel direct x 8 geinstald?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Eeh, (ik durf het bijna niet te zeggen . .) VIA-drivers geïnstalleerd ?
Of heb je soms een image gemaakt met ghost en die teruggezet zodat je je frisse W98 installatie weer hebt.
Als je 3DMark2001 installeerd en dan een gecomprimeerd image van je systeem maakt dan beschadigen sommige texture-bestanden van 3DMark2001 . .
Of heb je soms een image gemaakt met ghost en die teruggezet zodat je je frisse W98 installatie weer hebt.
Als je 3DMark2001 installeerd en dan een gecomprimeerd image van je systeem maakt dan beschadigen sommige texture-bestanden van 3DMark2001 . .
Verwijderd
Ik neem aan dat je systeem / cpu / videokaart niet overklokt zijn ? anders zou ik dat eerst op de default terugzetten. Voor 3DMark2001 heb je Directx 8.0 nodig en Directx 8.0 ondersteunde Detonator drivers voor je Geforce videokaart. Ik zou de detonator 10.80 proberen als ik jouw was. De beta detonators zijn te downloaden bij www.3dchipset.com
zeg dan niks!Eeh, (ik durf het bijna niet te zeggen . .) VIA-drivers geïnstalleerd ?
via voor intel?
Verwijderd
Tuurlijk zeg ik wel wat, op de website van ASUS staan namelijk de VIA-drivers met de volgende tekst: VIA® 4 in 1 driver (for all A7Vxx, K7Vxx, CUVxx, P3Vxx series)Op vrijdag 04 mei 2001 22:33 schreef salvador4 het volgende:
[..]
zeg dan niks!
via voor intel?
Gewoon even verder kijken dan je neus lang is . . .
apart, ik heb hier ook nog een p3 733 staan, en ik installeer die dingen nooit na een format, en nergens last van
Verwijderd
(Ik durf het bijna niet te zeggen, maar . . .) Probeer ze eens?Op vrijdag 04 mei 2001 23:14 schreef salvador4 het volgende:
apart, ik heb hier ook nog een p3 733 staan, en ik installeer die dingen nooit na een format, en nergens last van
Verwijderd
JA, t is een cuv4x mobo, dus een via chipset, dus 4 in 1 drivers. Wat heeft dat nou met intel te maken.........Op vrijdag 04 mei 2001 22:33 schreef salvador4 het volgende:
[..]
zeg dan niks!
via voor intel?
Via is er voor Intel en AMD.........
T is wel een klote chipset, maar da''s een ander verhaal
Via kan wel voor intel, maar de combinatie is nie zo zuiver....
ik heb intel815 voor me p3 1GHz@1127
ik heb intel815 voor me p3 1GHz@1127
Verwijderd
Wat voor chipset? BX, i815 ? Dan heb je idd geen 4 in 1 nodig nee..........Op vrijdag 04 mei 2001 23:14 schreef salvador4 het volgende:
keej, keej domme fout i agree 
net die drivers op m''n 733 geinstalleerd en 3d mark gedraaid, scheelt 200 punten met de laatste keer
van een paar weken geleden
net die drivers op m''n 733 geinstalleerd en 3d mark gedraaid, scheelt 200 punten met de laatste keer
Verwijderd
Blij dat je t zelf ook vindtOp vrijdag 04 mei 2001 23:30 schreef salvador4 het volgende:
keej, keej domme fout i agree
net die drivers op m''n 733 geinstalleerd en 3d mark gedraaid, scheelt 200 punten met de laatste keervan een paar weken geleden
Nee, sorry, ik ben ook een ster in domme dingen zeggen ( zoek maar es op Airhead
Ik zal jullie allemaal bedanken namens Daniel, want de eerste reactie van maxi was meteen een goede, en hij werkt nu als een speer.
Er bleek inderdaad een klein conflictje te zijn met het interne geheugen. Windows had er zelf helemaal geen problemen mee. Alleen het videokaartje dus wel..
Daan is blij..
Hartelijk dank,
]-[enk..
Er bleek inderdaad een klein conflictje te zijn met het interne geheugen. Windows had er zelf helemaal geen problemen mee. Alleen het videokaartje dus wel..
Daan is blij..
Hartelijk dank,
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Pagina: 1