[BC3] Radeon TV - in

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik krijg steeds als ik op de TV-inknop druk van mijn balk van ATI de fout "TV..... niet geinstalleerd" ( zit er nu niet achter dus weet het niet meer zeker die puntjes ). Maar hij zit met een kabel aan de uitgang van de videorecorder en geeft steeds die melding. Hij doet het wel met de N64 ( Nintendo 64 dus ) maar dan heb je heel gek beeld ( vaag met strepen ). Iemand dit ook :?:?:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Niemand met een Radeon of gebruikt niemand de TV-in :?:?:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

''k had een dergelijk probleem met m''n all-in-wonder. Het probleem lag uiteindelijk te liggen in het feit dat MMC (ook voor jouw Atietje) de digital video update nodig had om direct X te draaien.

Dus ff die update downloaden, en nog eens proberen (zie http://www.microsoft.com/directx)

Lukt ''t niet, kijk dan ff op www.rage3d.com

• BC3 Victim
Ik ga het ff proberen :7

Thx

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:28

spok9

Groen...

Het hetzelfde probleem, in win98, heb alles gedaan wat ik volgens de faq en de support (per email) moest doen, doet ie het nog niet.

Op een goede dag installeer ik win2k, en dan doet ie het ineens :? erg vaag.

btw: heb je webtv geinstalleerd? dat is volgens de ati support vaak het probleem.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• BC3 Victim
Doe ik ff. Zo man dit wist ik niet eens allemaal :7

thx

Verwijderd

WebTV heb je niet eens nodig. De NL windwos versies hebben WebTV niet eens.

Het kan ook zijn dat je een andere scart moet halen. aangezien je voor TV-IN weer andere delen van de Scart gebruikt als TV-UIT. Gamma heeft ze voor 14,55 met een schakelaar om te switchen tussen in en uit :)

Als men trouwens zegt dat je WebTV moet installeren dan zou ik eens de USB 1.08 driver opnieuw installeren hierdoor kan je het probleem ook verholpen worden aangezien die ook een bestand installeerd die de Rage Theather nodig heeft.

• BC3 Victim
Hoe sluit je je nintendo op je pc aan dan?
Ik heb oopk een radeon, en als ik me kabel erinplug direct uit de muur.
Krijg ik nog gene beld ien ik kan nieteens tunnen.

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 13:20 schreef Neo_NFK het volgende:
Hoe sluit je je nintendo op je pc aan dan?
Ik heb oopk een radeon, en als ik me kabel erinplug direct uit de muur.
Krijg ik nog gene beld ien ik kan nieteens tunnen.
Gewoon die gele van de 3 tulp stekkers in je TV-in doen van je radeon. En die andere twee doe ik in mijn versterker :7 En gebruik dan wel die recorder van WindowsME ( Windows Movie Maker )want die verrecte ATI TV-in balk geeft die verotte fout :(

Pagina: 1