De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dus ff die update downloaden, en nog eens proberen (zie http://www.microsoft.com/directx)
Lukt ''t niet, kijk dan ff op www.rage3d.com
Thx
Op een goede dag installeer ik win2k, en dan doet ie het ineens
btw: heb je webtv geinstalleerd? dat is volgens de ati support vaak het probleem.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
thx
Verwijderd
Het kan ook zijn dat je een andere scart moet halen. aangezien je voor TV-IN weer andere delen van de Scart gebruikt als TV-UIT. Gamma heeft ze voor 14,55 met een schakelaar om te switchen tussen in en uit
Als men trouwens zegt dat je WebTV moet installeren dan zou ik eens de USB 1.08 driver opnieuw installeren hierdoor kan je het probleem ook verholpen worden aangezien die ook een bestand installeerd die de Rage Theather nodig heeft.
Ik heb oopk een radeon, en als ik me kabel erinplug direct uit de muur.
Krijg ik nog gene beld ien ik kan nieteens tunnen.
Gewoon die gele van de 3 tulp stekkers in je TV-in doen van je radeon. En die andere twee doe ik in mijn versterkerOp zondag 06 mei 2001 13:20 schreef Neo_NFK het volgende:
Hoe sluit je je nintendo op je pc aan dan?
Ik heb oopk een radeon, en als ik me kabel erinplug direct uit de muur.
Krijg ik nog gene beld ien ik kan nieteens tunnen.