[BC3] Creative geforce met detonator = verneukt beeld

Pagina: 1
Acties:

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik heb onlangs mijn creative g-force 2 mx uitgerust met de laatste detonator drivers en een gforce tweak utility, om mijn gforce op 200/300 te laten l,open, maar na een paar rebootjes zet ie mijn reso gewoon in 640 x 480 neer en op 16 kleuren, bye bye detonator drivers, iemand een andere goede tip om alsnog mijn creative omhoog te krikken??
want creative levert alleen maar tweak utility voor memory

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Coolbits al geprobeerd?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sundead
en waar vinden we dat??
en werkt het in combinatie met die creative drivers? want dat deed die gforece tweak utility niet namelijk, die deed het alleen bij detonator drivers

Verwijderd

moet dit niet in het beeld kannonen forum?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16
Moved vanuit Die-hard Overclocking & Case Modding.

• Sundead
:'( Heeft iemand nog suggesties??
Want dat ding moet en zal harder lopen!! >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Welke detonators heb je geinstalleerd? Wand dan kan ik je de 10.80 aanraden (snelsten en stabiel).
De 6.50 zijn geloof ik heel stabiel alleen niet zo snel.

En nee coolbits werkt niet meer Creative drivers, maar alleen samen met de detonators. Altans voor zover ik weet.

Het is wel een betrouwbaar oc utillity. Beter dan die andere tweakshit. Want deze is de eerste die ook daadwerkelijk resultaten bij mij geeft.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1