De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Met een BNC-kabel wordt het probleem denk ik niet minder, eerder erger.
Probeer eens wat andere drivers en zet evt. Smooth Fonts (Windows) uit of aan.
Ik heb nergens last van . .
Probeer eens wat andere drivers en zet evt. Smooth Fonts (Windows) uit of aan.
Ik heb nergens last van . .
Zou je mij willen vetellen waarop jouw kaartje standaard draait? 200/365 of 200/400?Op vrijdag 04 mei 2001 21:09 schreef Websnel.nl het volgende:
Deze combi heb ik in mijn nieuwe systeem. Dit zijn volgens mij 2 kwalitetsproducten maar de beeldkwaliteit van zwarte letters op witte achtergrond is niet helemaal perfect. Het lijkt wel een beetje wazig, net of het veels te veel anti-alias heeft.
Heeft iemand een oplossing voor het probleem? Misschien een bnc kabel erop aansluiten?
bvd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
das dus niet pro snelheid...Op zaterdag 05 mei 2001 16:57 schreef Websnel.nl het volgende:
Standaard draait die op 200/365
je kaartje heeft dus een snelheid die tussen de GTS en de pro inzit
Uhm tja.. dat ik dan niet de volledige pro snelheid heb maakt me niet echt uit... maar dit heeft natuurlijk niks met de beeldkwalitiet te maken.
Weten jullie niet echt goede oplossingen?
Andere (detonator) drivers geprobeerd? Ik heb ook een Leadtek maar ik zie niets raars... (detonator 7.54)Op dinsdag 08 mei 2001 21:36 schreef Websnel.nl het volgende:
Uhm tja.. dat ik dan niet de volledige pro snelheid heb maakt me niet echt uit... maar dit heeft natuurlijk niks met de beeldkwalitiet te maken.
Kun jij mij even uitleggen hoe je je geheugen op die snelheid laat draaien... Je FSB is volgens mij 120 MHz, of kan jij je geheugensnelheid apart instellen ofzo? En hoe kan het dat jouw Ultra ''maar'' een geheugensnelheid heeft van 401 ipv 460?In Braadkips sig staat het volgende:
P3 Katmai 500@600Mhz, 128Mb PC100@143Mhz, Elsa Gladiac Ultra @ Quadro2 Pro core 250@300Mhz mem 401@495Mhz (64Mb DDR), 3Com 3C905B-TX 10/100Mb, Creative Sounblaster 128 PCI, Philips Brilliance 21A - 21" monitor, Philips CD-Rom 48x, Philips CDRW 800 Genius.
Goed, genoeg gevraagd voor nu... alleen nog afwachten voor de antwoorden
Nu aan Websnel.nl:
Die wazige letters kunnen ook komen door de GeForce, die staan nou eenmaal niet bekend om hun scherpte in 2D en al helemaal niet in hoge resolties. Op jouw 19" draai je zeker een reso van 128 x 1024 ofzo?
Het schijnt dat de 7.xx serie Detonator drivers wel een iets beter beeld geven, gewoon even uitproberen dus...
Pagina: 1