[BC3] Stabiliteits draden

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan iemand mij vertellen of LG het enige merk is zonder deze draden? Op school zit ik vaak achter een Iiyama monitor die ook van die draden heeft, maar ik erger me er kapot aan. Ik wil graag een ''platte'' monitor, maar dan wel zonder die draden. En is de LG Flatron 915FT Plus wat? De specificaties zien er goed uit en ik hoor er (behalve over de USB Hub dan) positieve reacties over.

Alvast bedankt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

De 19" versie ken ik niet maar de lg 795ft+ (17" versie) is een uitstekend scherm. Ik heb nog geen moment spijt van mijn aankoop gehad.

Ik neem aan dat de kwaliteit van de 19" gelijk zal zijn.

Verwijderd

Ik zie het probleem eigenlijk niet :?
Mijn pijama heeft ze ook, maar ik heb er absoluut geen last van :)

• BC3 Victim
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige, maar ik erger me echt aan die lijntjes. Vooral op lichte achtergronden heb ik er veel hinder van.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• palloquin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01-2021
Volgens mij zijn die draden in alle schermen met Trinitron buizen.

Ik erger me er ook altijd aan... ze zeggen wel eens dat je ze na een tijd niet meer ziet, en aan went.... Dat zal dan wel alles went, maar dat maakt het zeker niet beter!

:)

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 21:08 schreef palloquin het volgende:
Volgens mij zijn die draden in alle schermen met Trinitron buizen.
Alle Trinitron buizen hebben ze. Je zult er dus mee moeten leren leven, maat ;)

• BC3 Victim
Nee die LG heeft ze zeker niet!!!
Dat weet ik 101% zeker want ik werk in een pc-winkel waar ze die monitoren verkopen! In een LG foldertje geven ze ook speciaal aan dat ze NIET die draden gebruiken.

• BC3 Victim
Befkikker, ik ben op die links van je twee goede monitoren tegen gekomen, maar er stond bij beide links niets over de stabiliteits draden. Weet je zeker dat deze monitoren ze niet hebben? Het gaat mij om die draden, die vind ik erg irritant, die wil ik echt niet op mijn nieuwe monitor hebben.

Weet iemand misschien een review over de LG Flatron 915FT Plus?

• palloquin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01-2021
Op vrijdag 04 mei 2001 21:09 schreef slacid het volgende:
[..]
Alle Trinitron buizen hebben ze. Je zult er dus mee moeten leren leven, maat
Hmm... dat zei ik toch...
Maar er zijn prima (lees betere) alternatieven als je bereid bent iets meer te betalen... (NEC CromaClear. Philps Brilliance, EIZO) maar idd wel een stuk duurder

• BC3 Victim
Vind ik wel vreemd dan. Het schijnt juist dat de LG Flatron 915FT Plus een van de betere 19" monitoren van dit moment is. Noem eens wat verschillen met de merken die jij opnoemt dan (NEC, CromaClear & Philips).

Dat Eizo goed is ben ik met je eens, maar die andere 3 merken hebben 19" specificaties die slechter of gelijk staan aan de LG Flatron 915FT Plus. Vergeet niet dat de 915FT ~1300,- kost, dat is niet bepaald goedkoop voor een 19".

Verwijderd

Vertex, ik weet dat er geregeld mensen zijn die te lui zijn om goed te lezen, maar daar ben ik er niet een van.

Verwijderd

Zwaar niet boeie die draadjes.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op vrijdag 04 mei 2001 19:45 schreef Vertex het volgende:
Kan iemand mij vertellen of LG het enige merk is zonder deze draden? Op school zit ik vaak achter een Iiyama monitor die ook van die draden heeft, maar ik erger me er kapot aan. Ik wil graag een ''platte'' monitor, maar dan wel zonder die draden. En is de LG Flatron 915FT Plus wat? De specificaties zien er goed uit en ik hoor er (behalve over de USB Hub dan) positieve reacties over.

Alvast bedankt.
Je let te veel op!! Gewoon minder aandacht aan die lijntjes besteden, dan gaat get van zelf over. Zelf merk ik er ook niks van.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 05 mei 2001 02:01 schreef HlpDsK het volgende:
Zwaar niet boeie die draadjes.
Voor sommige mensne dus wel.

Lekkere productieve posts.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1